Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

All The Things You Are -- Litt Jazz-improv


windofpain

Anbefalte innlegg

syns det var helt rått!!

misunner deg skikkelig. Du spiller som om du virkelig mener det.

Hvis du trenger skikkelig backings kan du PM'e meg, jeg har masse av de.

Sjefsbra.

Hvis jeg skal påpeke noe, må det være at jeg synes du kanskje kan ligge litt mer bakpå på koret - som du gjør det i melodien. Og at jeg synes du avslutter mange av frasene dine litt rart.

Edit: Oi, hørte MrPc nå....Det var jo helt rått - en annen klasse enn attya egentlig. Vanvittig sjef time!

Endret av Peri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bach: Tusen takk for hyggelige ord!

Phoncible: Takktakk! Liker tonen bra selv, men den kunne tålt litt mer diskant, har jeg tenkt i ettertid.

Peri: Takker! Joda, Mr. PC er en låt jeg trives mye mer med, og den går dessuten noe treigere, og har ordentlig komp, hvilket har endel å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bach: Tusen takk for hyggelige ord!

Phoncible: Takktakk! Liker tonen bra selv, men den kunne tålt litt mer diskant, har jeg tenkt i ettertid.

Peri: Takker! Joda, Mr. PC er en låt jeg trives mye mer med, og den går dessuten noe treigere, og har ordentlig komp, hvilket har endel å si.

Jepp, jeg skal spille attya på prøvespill, så sliter mye med den om dagen:) Særlig rundt dess på slutten der, er jeg ikke helt kompis med låta.

Nei, takke seg til mollblues:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.