Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

2 Sanger Fra Den Nye Guns'n Roses Skiva


Jonathan

Anbefalte innlegg

Dette var i grunnen veldig OK musikk! Jeg er ganske snar med å skru av hvis jeg ikke liker musikken jeg hører, men disse sangene var ganske bra. Likte spesielt godt den overprosesserte gitarlyden på den første sangen (Better). Introen på Better kunne vel minne litt om Mew, i alle fall vokalen. Tipper sangene kommer til å låte en god del bedre når/hvis Chinese Democracy kommer ut! Den kommer antakelig til å ha flere andre bra låter, som madagascar, the blues, silk worms etc. Glede seg!

Endret av Raven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kaster ihvertfall ikke Slash bort talentet sitt i det som alltid har vært og alltid kommer til å være; et møkkaband. Med mindre du fjerner vokalen til Axl, som forøvrig er den verste vokalisten som noensinne har spillt i ett kjent band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..

Rævva. Håper han gir fra seg navnet på bandet snart.

Trur du d kommer til å sje?

Musikken: Minnet om et kjedelig garasje-band... Selvom I.R.S. var best var ikke dette strålende... Syns nesten det var litt heavy gitar... Minnet ikke mye om gode gamle GUns n' roses....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en ganske så annerledes demoversjon av I.R.S enn det jeg har hørt før. Men det er jo tross alt demoer...

Er ikke akkurat fornøyd med de nye sangene. Chinease Democrasy og The Blues var greit nok, mens Madagascar, I.R.S, og nå Better, var ganske skuffende. Blir artig å høre om ryktene om at de lager filmmusikken til DaVinci-koden er sanne, og om hvilke sanger de velger.

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å huske at dette er flere år gamle demoer.

Liker stemmen til Axl ganske godt på de nye sangene.

I.r.s demoen er flere år gammel, fra før de hadde trommeslager. Det forklarer trommemaskinen.

Tror nok studioversjoner av disse sangene blir ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.