Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor Kjøper Dere Rør På Nett?


LTBR

Anbefalte innlegg

Bestiller dere fra utlandet eller i Norge? Blir vel toll sikkert på rør fra utlandet, blir det billigere alikevel, eller hur? For min del så dreier det seg om EL34 og ECC83(er det det samme som 12ax7?). Finnes det mange produsenter på disse? Noen man bør styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du electro harmonix fra Marios får du helt kule rør. Jeg vet ikke om de gjør det nå lengre, men før leverte de Groove Tubes som jeg liker sabla godt! JJ får mye skryt rund om kring og de får du kjøpt hos godlyd.no. Om du sender en mail til tre45 så har de helt sikker masse rare rør til deg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller dere fra utlandet eller i Norge? Blir vel toll sikkert på rør fra utlandet, blir det billigere alikevel, eller hur? For min del så dreier det seg om EL34 og ECC83(er det det samme som 12ax7?). Finnes det mange produsenter på disse? Noen man bør styre unna?

Bestiller fra eurotubes.com !

Det er knall rør, som blir mye billigere hvis du skal kjøpe i Norge. Tilogmed med frakt og toll. Frakten kommer på 12$. Har selv bestilt derfra maaange ganger...

Det finnes maange produsenter. ECC83 og 12ax7 er det samme ja; ) Forskjellen er europeisk og amerikansk navn...

Men jeg vil i høyeste grad anbefale JJ tubes, som kan bestilles fra eurotubes.com. Fyrn som driver det, Bob Pletka, har en utroolig kundeservice. En gang jeg trengte rør KJAPPT, sa han at han stolte på meg, å gikk ut samme dag å sendte rørene. Leenge før jeg hadde betalt tilogmed ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.demostenes.no er veldig bra og ufattelig mye billigere enn alle andre her til lands.

Jeg slår et slag for å støtte en liten norsk forhandler og rør-entusiast. Eurotube-Bob klarer seg alltids :)

Ellers vil jeg absolutt anbefele JJ/Tesla rørene. Du får dem hos demostrenes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.