Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig...racer X Videoer!


Jonathan

Anbefalte innlegg

Racer X - Scarified '87

Racer X - Scarified '88

Racer X - Into The Night '88

Racer X - Train kept a rollin'

Racer X - Baba O' Rilley (cover)

Racer X - Moonage Daydream

Racer X - Rock it

Kanskje noen av dere har sett de før? noen av dem brukte å ligge på hjemmesia til Racer X :)

Bruce og Paul må ha vært ett av de råeste gitar-teamene som har eksistert!

Noen meninger?

sånn bortsett fra klærne og håret da :P

hmm... om det bare hadde vært noen videoer av Vinnie Moore, og flere av Macalpine... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig begynt å få sansen for Racer X, er lei vai og folka som ikke klarer å få inn et solig riff i sangene sine, men Racer X(Gilbert) klarer virkelig å lage tøffe riff og ikke bare en lang ikke-sammenhengende "solo".

Anyways..

Technical Difficulties er jo den beste:

http://www.youtube.com/watch?v=UNJSfG87L0c...%20difficulties

Dårlig lyd da dessverre.

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow skitfett. gotta love the 80s. BB underviste på GIT når jeg gikk der og han fortalte det var et mareritt å spille i band med PG. Han måtte øve som helvete for å holde teknikken i gang og PG er jo som vi alle vet bare født til å spille fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow skitfett. gotta love the 80s. BB underviste på GIT når jeg gikk der og han fortalte det var et mareritt å spille i band med PG. Han måtte øve som helvete for å holde teknikken i gang og PG er jo som vi alle vet bare født til å spille fort.

Du hadde Bruce som lærer?! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde Bruce som lærer?! :blink:

Racer X er jo satt sammen av MI folk. Ble starta som skoelband der. De har vel alle sammen undervist der etterpå på et eller annet tidspunkt. BB hadde open counseling (hver fredag tror jeg) mens jeg var der. Pleide å gå innom å høre på, men rommet var stort sett bare fylt opp med gale japanere som ville lære Racer X låter. Jeg var litt ferdig med wannabe Malmsteen perioden min når jeg var der så spillemessig så var det ikke helt min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde Bruce som lærer?! :blink:

Racer X er jo satt sammen av MI folk. Ble starta som skoelband der. De har vel alle sammen undervist der etterpå på et eller annet tidspunkt. BB hadde open counseling (hver fredag tror jeg) mens jeg var der. Pleide å gå innom å høre på, men rommet var stort sett bare fylt opp med gale japanere som ville lære Racer X låter. Jeg var litt ferdig med wannabe Malmsteen perioden min når jeg var der så spillemessig så var det ikke helt min greie.

Når var det du gikk der?

Jeg vurderte å studere der for noen år siden men det ble aldri noe av.

Kommer antagelig til å reise til LA snart på ferie, og da har jeg lyst til å kikke på skolen

Kjenner en vokallærer på VIT som kunne fikse meg litt gratis timer /generell snoking på GIT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du gikk der?

Jeg vurderte å studere der for noen år siden men det ble aldri noe av.

Kommer antagelig til å reise til LA snart på ferie, og da har jeg lyst til å kikke på skolen

Kjenner en vokallærer på VIT som kunne fikse meg litt gratis timer /generell snoking på GIT :)

å det var lenge lenge siden, 90-91. Det pleier ikke å være no problem å stikke innom å få en tour av skolen hvis du er i LA. Jeg var innom med en kompis i fjor når vi var på NAMM og tok en kikk. Det var stort sett det samme, men selve skolen var blitt endel større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.