Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har akkurat fått i hus en Reinhardt JKC 33 ,var ute etter litt Marshallaktig lyd,og det fikk jeg i bøtter og spann.Er utrolig fornøyd med ampen,feit vreng,veldig dynamisk,passe med volum,og powerscaling.Kjøres på et lånt Bad Cat cab,det låter fett.Skal teste med KT66 rør,så får vi se,den låter jo kanon slik den er nå,men det er vel forskertrangen som slår inn :-)

post-2346-016912400 1291404650_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har anskaffet meg en Marshall JCM 2000 TSL 601 :D

utrolig allsidig mtp at den har 3 kanaler (clean, crunch og lead), og hvis man trikser og mikser med master'en så får man dritbra lyd uten å få tinnitus :P crunch-kanalen mestrer alt fra blues til hard-rock, mens lead-kanalen tar over når ting blir hardere enn det ;P clean-kanalen er også mer enn god nok for mitt bruk, men antakelig ikke på nivå med Fender-amper/AC30 (men syns ikke den ligger så alt for langt borte heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå en Laboga Mr.Hector, 100W rørtopp designet for metall og nedstemte gitarer. Råere amp skal du lete lenge etter (se egen tråd i anm).

En Madamp A15Mk2, 15W rørtopp tyskdesignet kremlyd, heimsnekkret rockeamp som utkonkurerer andre lunchboxer i klassen. 2,5 kanaler styrt av fotbryter med tilhørende Greenbacks-kab.

En e-analog e-amp, heimsnekkra 1W chipamp jeg bruker hjemme til øving. Spiller gjennom et 2x6,5 kab med bilstereohøyttalere :) låter klinisk og sterilt, men uten gitar-voice'ede høyttalere kan man forvente lite mer. Høres svært bra ut på ordentlig kab da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.