Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

ringte Matamp rett og slett. er visst sånn de markedsfører seg nå, og de er dessuten veldig trivelige å prate med. ga ca 12 laken for toppen og kabinettet, såvidt jeg husker, det inkludert £100 for frakt. kom ei regning på ca 3000+ fra UPS noen uker senere. regner med det var moms. betalte på forskudd, og da kom plutselig ampen levert på døra mi etter 4 uker i stedet for 8, som jeg ble fortalt at det skulle ta å bygge ampen min.

Endret av Groet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte Matamp rett og slett. er visst sånn de markedsfører seg nå, og de er dessuten veldig trivelige å prate med. ga ca 12 laken for toppen og kabinettet, såvidt jeg husker, det inkludert £100 for frakt. kom ei regning på ca 3000+ fra UPS noen uker senere. regner med det var moms. betalte på forskudd, og da kom plutselig ampen levert på døra mi etter 4 uker i stedet for 8, som jeg ble fortalt at det skulle ta å bygge ampen min.

Kult.

Har sykt lyst på Matamp selv, så kanskje det blir noe slikt på meg etterhvert.

Du er forresten pålagt til fikse lydklipp av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, den ble med på noe dubbing på den nye Heroinne-demoen.

http://www.myspace.com/heroinnerock

du kan høre den alene på åpningstemaet på Evacuation. temariffet og verset er Matamp og en JCM 800 sammen, panorert slik at hver av de 4 mikrofonene på kabinettet (et gammelt marshall 412) er panorert i samme posisjon. alt av leads er marshall, inkludert refrenget. Matampen ble såvidt jeg husker kjørt nesten på fullt og med en les paul gjennom en HBE U.F.O (fuzz, uten oktav).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, den ble med på noe dubbing på den nye Heroinne-demoen.

http://www.myspace.com/heroinnerock

du kan høre den alene på åpningstemaet på Evacuation. temariffet og verset er Matamp og en JCM 800 sammen, panorert slik at hver av de 4 mikrofonene på kabinettet (et gammelt marshall 412) er panorert i samme posisjon. alt av leads er marshall, inkludert refrenget. Matampen ble såvidt jeg husker kjørt nesten på fullt og med en les paul gjennom en HBE U.F.O (fuzz, uten oktav).

dette låt gromt, og riggen din scorer ti av ti mulige på utseendet! sykt fett. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.