Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har switchet over til å helle mot TH30H + PPC112 nå, men ampen er jo den samme. Thor nevnte det samme som du nevner (skal såklart prøve den før jeg kjøper), men OR15 er enkeltkanal og AD30 er betraktelig dyrere. Verdt å merke seg at jeg bare skal bruke denne hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd TH30, men har aldri likt shape-pots på noen av pedalene jeg har hatt, siden man er veldig begrenset. Ganske å så greit å ha 3 separate knotter for tone.

Men hvis dne har effektsløyfe, så kan du jo mate på med en god EQ-pedal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har endelig fått meg et full-stack i kjelleren!

Riktignok i mini-format... Ibanez TSA15H + 2 stk TSA112 kabinetter.. Fikk kabinett nr. 2 nå i kveld.

Synes dette låter veldig bra, og plenty av volum og trøkk til kjellerbruk. Volumknappen står på under klokka 9, og det er ganske høyt...

DSC03886-800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått meg et full-stack i kjelleren!

Riktignok i mini-format... Ibanez TSA15H + 2 stk TSA112 kabinetter.. Fikk kabinett nr. 2 nå i kveld.

Synes dette låter veldig bra, og plenty av volum og trøkk til kjellerbruk. Volumknappen står på under klokka 9, og det er ganske høyt...

Tøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått meg et full-stack i kjelleren!

Riktignok i mini-format... Ibanez TSA15H + 2 stk TSA112 kabinetter.. Fikk kabinett nr. 2 nå i kveld.

Synes dette låter veldig bra, og plenty av volum og trøkk til kjellerbruk. Volumknappen står på under klokka 9, og det er ganske høyt...

*bilde*

Stilig! Tipper det har volum nok til det aller meste. :)

Jeg har spilt på mange store scener i sommer og min 13-watter har fortsatt ikke fått ha volum på mer enn kl. 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har selv ikke skikkelig amp for tiden. Egentlig ikke hatt på lenge. Holdt meg til Pod etc rett i bordet i mange år.

Nå har jeg skaffet Kemper Profiling Rack. Rimelig stor lydforskjell på den og Pod HD500 som jeg har ja. Men den koster en del mer da. KJører den i kombo med Behringer FCB1010, skiftet chipen til dedikert Kemper chip så det var plug and play. Kemper har ikke 2 tonn effekter og routingmulighter som f.eks Axe men det som er der låter veldig bra. Kan legge opp 8 stomps, eq og effekter samtidig, holder lenge for meg. Bruker sjelden mer enn delay, reverb og chorus. Noe harmonizer.

Må jeg bruke amp så kobler jeg den til et Marshall EL84 sluttrinn jeg har med sn 1922 2x12 kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.