Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bach Goes Tanta Til Beate


jsbach

Anbefalte innlegg

http://teinum.no/alexander/forstetante.mp3

http://teinum.no/alexander/andretante.mp3

Lagde en liten backing og spilte inn litt over noen akkorder fra tanta til beate (lillebjørn nilsen / hot club).

Sliter litt med intonasjonen, men sålenge det svinger så går det jo greit ;)

Har spilt gitar i 4,5 år. Spiller bass, orgel, og gitar på opptaket. Trommene er programmert.

Takk til AlexanderT som hoster filene. Og takk til Volumsøstrene for inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... jeg savner litt mer 'gypsy'-elementer. Pøs på med høye ledetoner og dissonanser, og ikke vær redd for la det høres ut som det det er--harmonisk moll (litt melodisk og ungarsk moll er jo seff også lov).

Ellers ville jeg jobbet litt med timingen. Sigøynergutta går ikke rundt grøten, de spiller hver note som om de virkelig mener det, og akkurat der den skal være. Uansett--stå på! :)

Forresten... du har ikke lyst til å legge ut backing track'et? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syntes jeg ble for tørt, og lite følsomt.. Du har flere sure toner, og lyden er bånn. Dessuten er klippene for korte til at du får uttrykket noe som helst. Litt halvjherta jamming vil jeg kalle dette.. Ta deg litt bedre tid, og jeg er sikker på at du legger ut noe bedre rimelig snart!

Heldigvis er ikke mr. bach perfekt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også forventet mer må jeg innrømme. Synes ikke dette gjenspeiler kompetansenivået du gir inntrykk av i innleggene dine.

Forøvrig synes jeg dette var greit spilt. Er stort sett enig med Aiwass.

Du har en god ting gående Jsbach, stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med tilbakemeldinger. Når det gjelder hva dere hadde forventet av meg, så har jeg egentlig ikke så mye å si. Jeg er fortsatt en ung øvende musiker som har mye å lære, har egentlig stort sett spilt mest metal før det siste året, så jeg får håpe sånne ting som det her blir bedre i tida som kommer.

til AXL: Gjorde hele greia på en time, så jeg loopa hele første runden to ganger. Derfor det ikke er noen variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På take to har du kult tonevalg på frasene dine - men timingen blir for vag. (Bortsett fra den første frasa - som satt som et skudd.)

En lærer på skolen vår er veldig opptatt av at man skal øve på en ting av gangen. Det tror jeg er ganske smart. Tenk for eksempel at du øver kun timing mens du driter i tonevalget - eller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.