Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bandmedlemmer Til Nightwish-coverband Søkes!


Emmpu

Anbefalte innlegg

Først av alt: hvis dere har tenkt å skrive dritt eller rakke ned på meg fordi at jeg er Nightwish-fan, then fuck off!

Jeg er da altså en gutt fra Moss. Mitt navn er Aleksander Andrews. Er 16 år, og går på Hopper'n Ungdoms Skole. Spiller gitar, og bruker en del av tiden til å spille Nightwish sanger. Det virkelig store hadde for meg vært å få spille Nightwish-sanger sammen med andre. Problemet er at jeg trenger da en vokalist, bassist, keyboardist og trommis... og et sted å øve. Tviler virkelig på at det er så mange fans i Moss/Østfold som spiller instrumenter. Jeg kan spille bass hvis det er behov for det, men jeg har ikke fri tilgang til en bassgitar... enda. Hvis det er søkere utenfor Moss må det diskuteres hvor vi skal øve.

(Det trenger ikke være Nightwish-coverband, kan covre andre band også, men helst innenfor samme sjanger)

Jeg håper på stor entusiasme. Og til de som ikke liker Nightwish, de kan la være å poste og la emnet flyte videre.

Dere kan kontakte meg her på forumet, eller på: aleksanderandrews@hotmail.com eller aleksanderandrews@gmail.com.

Hvis det er behov for det, kan jeg kontaktes på telefon, hverdager etter 15:00 og helger etter 12:00.

Tlf: 99102820

Edit: glemte å si at jeg helst vil ha folk på min egen alder, og hvor lenge dere har spilt spiller ingen rolle.

M.V.H.

Aleksander

Foreløpige medlemer:

Emmpu - gitar

Sara (en venninne av meg) - vokaler

Glennca - bass

Endret av Emmpu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Edit: glemte å si at jeg helst vil ha folk på min egen alder, og hvor lenge dere har spilt spiller ingen rolle.

Hva vil "din egen alder" si? Oppover altså :-P 16, 17, 18, 19, 20?

Jeg skrev at jeg er 16 år, så fra 13-18 er vel det jeg mener. Men vi kan godt ta inn yngre/eldre også.

Hvis du er en søker, så vil vi vite litt om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker og søker :P

Er vel enormt interessert i å begynne å spille i band så kjapt som mulig iallefall

Forøvrig spiller jeg bass, er nitten og bor i Ås i Akerhus (20 min unna elns)

Jeg har egen bass, men har bare gitarforsterker, så det er litt småsugen lyd nederst i registeret til bassen :P Men sånt ordner seg etterhvert :P Ellers har jeg spilt bass ikke så alt for lenge, men jeg har spilt mye av den musikken jeg tror du liker (Nightwish, Metallica ol), og har heller ikke så alt for store problemer med å lære meg den typen musikk. Annet enn det spilte jeg gitar i et par år før jeg skjønte at jeg hadde alt for store fingre (derfor gitaramp :P) Jeg er dessuten opplært/selvlært bassist etter noter, tabs og gehør, så bladlesing er ikke akkurat noe jeg sliter med :P

Ellers så synes jeg at Nightwish til tider er nokså kjedelig på bass, så litt variasjon hadde vært kult :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, your in! ^^

Men slik som det er nå, får vi ikke begynt å øve. Vi mangler trommis og keyboardist.

Har du MSN? Det hadde vært kjekt om du legge meg til (bare sjekk profilen min) så det blir lettere å holde kontakten med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje vært interessert, hadde dere ikke vært litt i yngste laget (no offence). Er 21 år og spiller trommer (spilt i ca 14 år), bor i Tomter (Hobøl, like ved Askim/Spydeberg) og liker musikkstilen godt, men kunne tenkt meg et band som har mulighet til å komme seg inn på utesteder der det serveres alkohol osv. :lol: . Riktignok er ikke Glennca så langt unna min alder da, så jeg kunne forsåvidt stilt opp på en jam eller to, og sett an forholdene... Kan en god del Nightwish låter fra tidligere, kunne vært moro å prøvd det ut i bandsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje vært interessert, hadde dere ikke vært litt i yngste laget (no offence). Er 21 år og spiller trommer (spilt i ca 14 år), bor i Tomter (Hobøl, like ved Askim/Spydeberg) og liker musikkstilen godt, men kunne tenkt meg et band som har mulighet til å komme seg inn på utesteder der det serveres alkohol osv. :lol: . Riktignok er ikke Glennca så langt unna min alder da, så jeg kunne forsåvidt stilt opp på en jam eller to, og sett an forholdene... Kan en god del Nightwish låter fra tidligere, kunne vært moro å prøvd det ut i bandsetting.

Jeg er enig der, du er nok dessverre litt for gammel.

Og du vil nok ikke like å spille med oss nybegynnere. Jeg har spilt i to år, du i fjorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.