Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slashaxl


Slashaxl

Anbefalte innlegg

Her er litt fakta om meg....

Navn: Ole Andreas

Født: i 1982 ja

Bosted: Trondheim

Samboer har vi også...

Studerer ved HiST akkurat nå, er ingen god student... men en ganske lat en...

Innehaver av 5 følgende gitarer: Jackson KE2 Snakeskin, Jackson Y2KV, Gibson SG Melody Maker fra 1967, Brownsville semiakustisk, Diamond Les Paul kopi.

Forsterker... tja.... En Diezel Herbert om noen dager tenker jeg.... akkurat nå en Mesa Boogie med Marshall kab. + en liten Tech 21 amp til hjemmeøving:)

Spiller for det meste metal, akkurat nå i et ganske nyoppstartet band.... virker lovende... har bare spilt i et par måneder til nå.

Jobber også litt på hobbybasis med et Guns N' Roses tribute band. God gammel rock n' roll skal man ikke kjimse av, liker Guns, Aerosmith, Ac/Dc, Zeppelin, Sabbath osv godt... vokst opp med disse....

Veldig stor fan av thrash metal av type Slayer, Megadeth, gammal Metallica, Anthrax og Sepultura...

Også stor fan av Pantera, Annihilator, Priest, Maiden... samt en del tyngre metal.

Mitt definitive favorittband er nok GNR, men har enda ikke klart å fikse meg en Les Paul, hehe.. kommer vel neste gang... Måtte prioritere litt bedre gitarer i første omgang;) Slash og Axl er nok mine guder, og Guns er vel den religionen jeg kommer nærmest.

Hva mer jeg skal si er ikke godt å vite... lurer folk på noe er det bare å spørre...

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.