Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Treg musikksjappe


Jakob

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte for litt over 2 uker sida en akustisk gitar, hvor jeg skulle få montert et mic-system i løpet av noen få dager (ettersom de fikk det inn). Jeg leverte inn gitaren da de fikk inn systemet, den skulle dessuten sjekkes for en ristelyd fra gitarkroppen. Jeg har enda ikke fått gitaren og hver gang jeg har spurt, har de svart at den skal være ferdig i løpet av noen dager. De skylder på sykdom og underbemanning (noe som jo forsåvidt er sant i disse influensatider).

Så spørsmålet er: Hvor lenge skal jeg tåle og vente på denne gitaren? Har jeg rett til å heve kjøpet?

Jeg er også blitt litt frustrert over en annen ting. Ristingen hørtes for meg ut som om den kom fra gitarkroppen (altså ikke fretbuzz), og de lovte at jeg skulle få et nytt eksemplar hvis de ikke fikk rettet feilen. Da jeg ringte for en uke siden, hadde han undersøkt det, justert gitaren litt (han sa man måtte trykke strengene ganske hardt ned for å ikke få ristelyder) og sendt den med en "assistent" som pga. underbemanningen skulle sette inn mik-systemet. Hva gjør jeg hvis gitaren fortsatt har en ubehagelig ristelyd når de har satt inn systemet?

Det er forresten snakk om en Simon&Patrick gitar til 6000kr, som jeg har veldig lyst til å beholde, siden den låter såpass bra.

Endret av Jakob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.