Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kulturskole er dritt!


Deryck

Anbefalte innlegg

nei. men jeg synes ikke trådens hovedpost forteller oss noe annet en at han ikke kom inn på kulturskole, og ikke klarer å bli enig med seg selv om han hater det, eller om han liker det.

> Jeg synes bare det er teit at de bare klarte å ansette en lærer, og han har også bare 50% stilling! Dermed kan han ikke ta inn mange elever samtidig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velkjent pedagogisk teori går ut på at man skal utvikle seg gjennom det man er god i. Hvis man får muligheten til å utvikle seg der man er best, der man har det morsomst og der man har mest motivasjon så vil læring av resten komme etter. Hva man lærer først på gitar spiller ingen rolle. Hvis man er flinkest på powerchords så må man spille det, er man god i klassisk så får man få øve på det. Skal man lære seg noe man ikke trives med (uansett hvor viktig det enn måtte være å kunne) så går læringen tregt, motivasjonen blir lav, læringen vil gå ennå tregere etc...

Angående jalla-innlegg på forumet ... Hva er hensikten med et forum? Er det for at skivelystne, kvisete fjortiser (sikter ikke til noen spesielle) skal få utløp for alle sine fjollete, halvfrekke kommentarer om alt og ingenting, eller skal det være en plass hvor man plukker opp, og deler kunnskap? Jeg må en gang i blant pløye gjennom en hel bunke med innholdsløs svada før jeg finner et innlegg som er verd å lese. Diskusjon rundt temaer er vell og bra det, men det går ann å tenke seg om en ekstra gang før man poster.

Så enkelt:

"Be liberal in what you accept, and conservative in what you send." -- Jon Postel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.