Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Helvete....


Slashaxl

Anbefalte innlegg

Står jo ingenting om han kjøpte den :P i dag prøvde jeg en står det vell?

Uansett, skamfeit amp:) ingenting å si på det, meget allsidig og spiller høyt som juling!

Det som er unødvendig er vell 180 watt og 30 kg!

Hadde vært fett å fått den i 100 watt og igjen veldig mye lettere, eller det burde være med bærehjelp så vi slipper ryggskader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såeh... du prøvde den litt og lempet 30 høvdinger i bordet uten å nøle? mandig ;)

Hehe, den er nok ikke kjøpt enda nei. Men jeg skal nå jobbe kraftig for å få kjøpt en så snart som mulig.

Skal også prøve den mer først, men etter litt prøving, både på veldig høyt og lavt volum, og masse skruing, så virket det for godt til å være sant.

Testa først en Engl Powerball, haha, den virket fet den, før jeg prøve Diezelen... vurderte faktisk å kanskje anskaffe en Powerball, men det blir det ikke noe av. Ble som en Squier i forhold til en Fender :)

Heh- ser ut som impulskjøp sammen med Diezel Herbert har blitt den nye basillen her...?!

Uansett, gratulerer, høres ut som en amp jeg må prøve, selv om jeg ikke har 30k innabords. :)

Som sagt, ikke kjøp enda. Kaller ikke det å kjøpe en amp etter litt prøvetid for impulskjøp, iallefall ikke når jeg endelig fant den lyden jeg har lett etter. Jeg har drevet å testa og kjøpt og solgt det meste som kan krype å gå av amper de siste årene, så impuls er vel å ta litt i ;)

Har han kjøpt den da? :huh:

Nope :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo ingenting om han kjøpte den :P i dag prøvde jeg en står det vell?

Uansett, skamfeit amp:) ingenting å si på det, meget allsidig og spiller høyt som juling!

Det som er unødvendig er vell 180 watt og 30 kg!

Hadde vært fett å fått den i 100 watt og igjen veldig mye lettere, eller det burde være med bærehjelp så vi slipper ryggskader!

Diezel Einstein må vel være sånn ca. hva du er ute etter da :P (den er på 50W da... men skulle være plenty det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.