Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Det blir ingen kåring, så det å reklamere for Malmsteen ikke blir å ha noen virkning. Det eneste du finner i denne tråden er oppramsing av hvilke gitarister man liker, og hvorfor.

Åh,da må jeg ha misforstått noe :blush: ...

Men det stod da helt tydelig i første innlegget, skrevet av administrator, at man skulle nominere den gitaristen man mente var best, og at når en gitarist får 3 eller flere stemmer, kom han til å bli lagt til en poll som skulle bli publisert etter en uke, slik at man deretter kunne stemme frem beste gitarist? :huh:

Men planene har kanskje blitt endret, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare se her: :P

"Som en liten start kommer vi til å sette opp en avstemning, med nominering og det hele. Regler for denne er som følger:

- En uke med nominering, en stemme per bruker. Det trengs tre stemmer for at en gitarist kommer med.

- De nominerte legges ut på en poll.

- Fem stemmer for å få inn en gitarist etter at nomineringen er stengt.

- Èn stemme per medlem.

Da er det bare å sette i gang med nominasjoner og slibrige valgkamputspill!

For å slippe unødige poster skal jeg forsøke å holde en oppdatert liste over de som allerede har fått 3 stemmer.

Nominerte gitarister:

Jimmy Page

David Gilmour

Stevie Ray Vaughan

Jimi Hendrix

Randy Rhoads

Steve Vai"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ny her, virker som et hyggelig forum!)

Det er vel strengt talt ingen gitarist som er veldig mye bedre enn alle andre, men har alltid likt Steve Lukather (derav brukernavnet) mest på grunn av han som person og musiker generelt, men også fordi han er en god gitarist som skriver akkurat passe lange og intense soloer til hver sang. (Sjekk Kingdom of Desire).

Satch er også flink, og noe bedre på teknikk, men det blir kjedelig i lengden med instrumentale rockesanger.. ''Flying in a Blue Dream'' er dog godt skrevet.

Så, Steve Lukather!

Simen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har sansen for Andy Timmons. Vill gitarist.

Andy Timmons er kung! Skrevet mange fete låter har han også gjort!

Eneste jeg har å sette fingeren på er at han er litt sloppy (teknisk sett) - i hvertfall på endel livevideoer jeg har sett.

men for all del, fantastisk gitarist! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet, som faktisk er ganske hyggelig til tider. ;)

Luke er en flink kar, en av historiens mest innspilte gitarister grunnet hans arbeid som studiomusiker, noe mange ikke er klar over.

Takk for det.

Joda, gamle Steve har gjort mye. Som han selv sa, ''You could'nt pick a hit in the 80's without one of us (Toto) beiing on it''. Regner med at du, muligens flere liker Luke, og sånne skal en ta godt vare på, for det finnes færre enn mann skulle ønske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.