Web Analytics
Gå til innhold
Thomas

Beste gitarist

Anbefalte innlegg

Beste gitarist kan bedømmes utifra mange aspekter; teknikk, melodier osv. For meg er det bare en "beste gitarist": Slash ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dont shoot me!!

Kurt Cobain! Det er INGEN som spiller med sjelen SÅ mye som han gjorde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michael Landau, Scott Henderson, Guthrie Govan, John Scofield, Mike Stern, Fredrik Thordendal.

aaah, godt å oppdatere denne tråden med noen ordentlige navn iblandt

Glimrende liste! Vil føye på Jeff Beck, Eric Johnson, Pat Metheny og Eivind Aarset.

^ Beste lista så langt!

Føyer til Mads Eriksen, Don Ross og Greg Howe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greg Howe, Guthrie Govan, Andy Timmons, Johan Reinholdz, Brett Garsed (?). Litt klisjè, men vil likevel nemne John Petrucci.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slash, spør du meg er mitt idol siden.. jeg vet ikke, mest sannsynelig siden min onkel spilte "apetite for destruction" plata en gang han tok meg med på en konsert han hadde.

senere har også Zakk Wylde gjort stort intrykk på meg, og jeg liker også Satriani.

teknisk sett er det Jason Becker som er mitt idol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jimmy Page og Steve Vai er jo ganske utrolige begge to.. Jimi også selvfølgelig, men han var mer den typen som ikke spilte så ALTFOR fort :P Tenker man ordentlig shredding, så er jo Steve Vai ganske utrolig, men Jimmy Page var jo mer en classic rocker.. vet ikke hva jeg skal velge :huh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nominerer YNGWIE MALMSTEEN!

Selv om det var alt annet enn lett å bestemme seg..

Tenkte på både Adrian Smith, Dimebag Darrell og en haug med andre :D

Men når man bare får velge en, måtte det nok bli Yngwie likevel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte i Beste Gitarist Forumet og så at 3-4 folk har stemt på Yngwie hitills, så da kunne kanskje administrator være så grei å legge ham til lista over nominerte gitarister :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dave Murray for sure! ^_^

Siden Iron Maiden er det beste metal bandet EVER, går min stemme absolutt til Dave. Han er jo også UTROLIG bra på soloer, og spiller skikkelig flytende og perfekt timing! :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.