Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny hær! =)


Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, du sier ikke det. Hvis du har sett videoen så vil du oppdage at det han spiller før "Serrana" er introsoloen til Gilbert fra den første instruksjonsfilmen hans. Så det så. :)

hehe, synes det var rart du sa det, siden du er shreddekongen her. Fikk ikke videon til å funke skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=36798 ?

Høres ut som om noen har spilt inn noe og kjørt opp farten som bare helvete etterpå.

Det er nok ikke speedet opp, men spillinga er ikke synkronisert. Pickingen går veldig fort, mye raskere enn venstrehånda, noe som gjør at det høres raskere ut enn det egentlig er.

hehe, synes det var rart du sa det, siden du er shreddekongen her. Fikk ikke videon til å funke skjønner du.

Ah, skjønner. "Shreddekongen", haha. Det passer nok bedre til Jonathan enn meg, men takker. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du sier ikke det. Hvis du har sett videoen så vil du oppdage at det han spiller før "Serrana" er introsoloen til Gilbert fra den første instruksjonsfilmen hans. Så det så. :)

....

Serrana er LAGET av Jason Becker!

Gilbert brukte arrpegioene som en tribute til Jason... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=36798 ?

Høres ut som om noen har spilt inn noe og kjørt opp farten som bare helvete etterpå.

Okei....

1: D e æ som spille!

2: D e ganske tydeli at heile gjængen e ganske sjalu^^

3: SKa innrøm at æ ikke kan all soloan, men har ikke all platan heller... :P

Kan alt på Street Lethal, Second Heat, Techical Difficulties, Gettign Heavier og non få på Superheroes...

Da slutte vi å prat om d hær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har spilt i 2 år, så kan det ikke være deg som spiller vel.. Det er jo jeez kjapt..

Jeg tror du har en 3cm lang tissemann som du ronker veldig fort og veldig mye.. 3-4 timer daglig i 1,3 år kan ikke ha gjort det så flink.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei....

1: D e æ som spille!

2: D e ganske tydeli at heile gjængen e ganske sjalu^^

3: SKa innrøm at æ ikke kan all soloan, men har ikke all platan heller... :P

Kan alt på Street Lethal, Second Heat, Techical Difficulties, Gettign Heavier og non få på Superheroes...

Da slutte vi å prat om d hær...

"Høres ut som" er ikke det samme som at jeg faktisk mener at det er slik, vet du. Men imponert, det er jeg ikke. Var jo rett og slett grisekjedelig og intetsigende. Jaja.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

de fleste gitarister prøver å vise at de kan spille fortere og fortere hvis du skjønner... et bestemt tema eks 123212321232132123212321321 fortere og fortere.... her har vi en som tydelighvis bare klarer kjempe sakte eller grisefort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.