Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvem er best?


knuger'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bumblefoot så klart!

Slash er vell en kløpper på Pentaton skalaen, men Bumblefott har 8972357823175896 ganger mere ferdigheter enn Slash!

Slash har aldri vært noe forbilde fra min side

Bumblefoot^^

Men så er det jo av og til litt synd på deg og da, jokke :D

Nei, Bumblefoot er absolutt en god gitarist. Det er likevell noe med Slash som gjør at jeg liker han bedre. Men det kan jo ha noe med at jeg hører såpass mye på Guns N' Roses at jeg bare.... foretrekker Slash...

Slash og Axl parodi

For de som ikke liker Slash, kan jo se denne videoen. Er visst fra et spansk tv-show, som en gang i uka parodierer kjendiser.

Teksten er i kort sammendrag, sånn ca:

Axl: Jeg vil gi deg en sjanse til, for å bli med i bandet igjen

Slash: Javel?

Axl: Om du finner på noen skikkelig kule riff

Slash spiller Sweet child of mine om og om igjen

Axl: Noe annet

Axl: På nytt

Axl: Nei

Axl: Nei, det er ikke det jeg vil ha

Slash: Kødder du med meg nå, eller?

Axl roper på vakten

Slash går i vannet

Axl: Det er mitt band! Mitt!

Sånn ca oversettelse...

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell, Slash skreiv alle de klassiske riffa å alt det der, men ferdighetsmessig har ikke Slash sjangs!

Slash kan ikke spille på Fretless like bra som bumblefoot

Slash kan ikke 8-finger tappe

Slash kan ikke spille feks 7/4 rytme med venstre hånd og 19/18 med den andre... :lol:

Men skal innrømme at Slash skriver myyyyye bedre musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal innrømme at Slash skriver myyyyye bedre musikk :)

Dette blir jo selvsagt en smakssak, men Thal har faktisk en hel del utmerkede rockelåter under beltet--Drunk, Wasted Away, Hermit... dessuten er det nye albumet hans smekkfullt av fengende låtskrivning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell, Slash skreiv alle de klassiske riffa å alt det der, men ferdighetsmessig har ikke Slash sjangs!

Slash kan ikke spille på Fretless like bra som bumblefoot

Slash kan ikke 8-finger tappe

Slash kan ikke spille feks 7/4 rytme med venstre hånd og 19/18 med den andre... :lol:

Men skal innrømme at Slash skriver myyyyye bedre musikk :)

Blablabla.... Jada jada :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå vet vel alle at de som tapper, burde dø?

Er lei innstilningen til halvparten av gitarnorge, det er så jævlig "enten eller";

"Shredding er så jævlig teit, må alt være så teknisk?"

Må alt være enkelt?

"Det er jo kjempelett, da er det ikkenoe kult!!"

Må alt være teknisk?

Den dagen folk respekterer andres meninger er en dag jeg virkelig ser fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen folk respekterer andres meninger er en dag jeg virkelig ser fram til.

Jasså ja, godt å vite.

Du er vel ikke langrennsløper eller håndballjente? Makan til kjedelige, kjernesunne, diplomatiske og politisk korrekte mennesker skal man lete lenge etter.

ps: måtte bare få det ut, harde tider nå som vi gjør det så dårlig i OL. Lei av unnskyldninger og diplomatiske utøvere.

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke langrennsløper eller håndballjente? Makan til kjedelige, kjernesunne, diplomatiske og politisk korrekte mennesker skal man lete lenge etter.

Hva har håndballjenter og langrennsløpere med politisk korrekthet å gjøre?

Vil heller ikke si jeg er noe spessielt politisk korrekt bare fordi jeg synes det er teit å si at folk burde dø fordi de tapper.(Ja, jeg skjønnte det var en spøk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, det er samma om han greier 8 finger tapping eller hva faen det skal være, bare han spiller respektabelt bra på gitar, det som gjelder er hva han lager, og det står mye respekt av det slash har laget, det sier jeg med en gang.. noen enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, det er samma om han greier 8 finger tapping eller hva faen det skal være, bare han spiller respektabelt bra på gitar, det som gjelder er hva han lager, og det står mye respekt av det slash har laget, det sier jeg med en gang.. noen enig?

Enig. Og det samme gjelder Bumblefoot. En stor forskjell på de to sidene i dette spørsmålet (som er utrolig lite interessant) er at de som liker Bumblefoot best har hørt mye av Slash - pga radio og generell listemusikk gjennom mange år, mens de som liker Slash best neppe har hørt så mye av Bumblefoot - selv om han har gitt ut åtte album med egen musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ikke noen over Saul Hudson aka Slash. Han ER kongen for at han IKKE tapper og bruker andre stygge ekle masturabasjonsteknikker. Måtte Eddi van Halen ramle ned i et fly fort og den ekle tappingen med han.

Det er sånne som deg som gjør meg flau over å være gitarist.

Endret av aiwass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.