Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvem er best?


knuger'n

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er viktig å gjøre research før man uttaler seg om hva, trickli?

til det andre spørsmålet dit; om du hadde kikka litt opp hadde du sett at han er en av mine favorittgitarister, så ja, jeg har hørt han.. åssn da?

Beklager så meget. Utsagnet mitt var ikke henvendt til deg, men til posten nedenfor.

haha.. for en ting å diskutere. slash selvfølgelig!

Sånn ja. Bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste de to har til felles er vel at de spiller gitar og ikke bruker sine virkelige navn. 'Best' er jo som regel en smakssak, men min favoritt er helt klart Thal. Fantastisk original musiker, en av de få i dag som bruker teknikken på en morsom og smakfull måte, alltid spennende å høre på hans musikk.

Bumblefoot-20040923-Moscow.jpg

Gutten som kan spille gitar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldrig fått noe tilbud om jobb i Guns n roses, han ble kontaktet for prøvespill. Men så fortalte han om det på forumet sitt før det var offisielt og Alx og co brøt all kontakt.

Ifølge managementet til GnR ( Merch ) rakk han faktisk ikke å prøvespille engang.

Dessuten hadde aldri Axl møtt han engang!

Dagen etter avslaget fra guns la han ut en melding på forumet sitt om hvor lyst han hadde på jobben.

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldrig fått noe tilbud om jobb i Guns n roses, han ble kontaktet for prøvespill. Men så fortalte han om det på forumet sitt før det var offisielt og Alx og co brøt all kontakt.

Ifølge managementet til GnR ( Merch ) rakk han faktisk ikke å prøvespille engang.

Dessuten hadde aldri Axl møtt han engang!

Dagen etter avslaget fra guns la han ut en melding på forumet sitt om hvor lyst han hadde på jobben.

Det er, om jeg får si, noe av det mest lættise jeg har lest i dag - ja dagen er enda ung... Ganske typisk Axl og co å legge frem ting på en slik måte at de ikke er årsak til noe "negativt". Skal ha lite peiling på Ron for å ta noe slikt for god fisk, eller du kan være GNR-fan til langt oppover ørene.

Nå skal det sies at jeg ikke har noe imot GNR eller Axl, men det stemmer uansett ikke med fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, om jeg får si, noe av det mest lættise jeg har lest i dag - ja dagen er enda ung... Ganske typisk Axl og co å legge frem ting på en slik måte at de ikke er årsak til noe "negativt". Skal ha lite peiling på Ron for å ta noe slikt for god fisk, eller du kan være GNR-fan til langt oppover ørene.

Nå skal det sies at jeg ikke har noe imot GNR eller Axl, men det stemmer uansett ikke med fakta.

Neivel?

jeg kan vel vise til hans egen statement og hans egne ord da. Dette er rett fra hans eget forum.

HER ER ET UTDRAG FRA DAGEN ETTER HAN FIKK AVSLAGET:

I would LOVE to team up with GnR, have them in my life and make as much magic as we can. Upon request of GnR management, here's the retraction: "I'm NOT in GnR, I never was, I was being considered."

Hele teksten står nederst i innlegget.

Her er det han sa som gjorde at han ikke fikk jobben*:

"I was asked to join GUNS N' ROSES two months ago. It's not definitely happenin', we're just feelin' it out. When decisions have been made, I'll let y'all know."

Her er avslaget han fikk etter at han snakka:

Ron Thal will not be the new guitarist after all. Sanctuary issued a press release today denying any rumor concerning a new guitarist

Her er det han sa på sitt eget forum da han fikk avslaget, les spesielt de siste linjene:

OCT 5 - hey all. Regarding the GnR thing... here's the deal. I was contacted in late July first by Chris Pitman, then Axl's manager then their recording engineer. I was speaking to the 3 of them adding up to daily emails and phone calls, I was told I might be recording guitar parts in early September. Told the boss at the college I teach at that we might have to get a sub when the semester starts, told him why, all was cool. Didn't go blabbin' about it. Checked in with the camp weekly lettin' know I was ready when they were, no action for 2 months. By this point rumors started and by the end of September I was getting calls and emails congratulating me for joining GnR and for all kinds of twisted related stuff that wasn't true. It seemed like it was getting too widespread and creative, so I posted last week on this page saying "I'm NOT in GnR, we talked, no decisions, etc..." thinking it would clarify everything, no biggie. Wrong. By the next day, a whole lotta websites (without checking with GnR or me) posted the blurb and the whole thing got pretty bloated. 2 weeks ago I got an email where a guy wrote "I heard you jammed with Alex Lifeson - cool!" I never jammed with Alex Lifeson. So I wrote the guy back, told him no, never happened, that was that. Now, if I got 50 people saying that I jammed with Alex Lifeson, I'd put a blurb on my site saying "I didn't jam with Alex Lifeson." It was the same kinda thing. This wasn't a press release, nor was it an official statement from GnR and it shouldn't have been treated like one. My apologies to the GnR folks for any headaches this caused - was trying to squash rumors that I was *in* the band, not create new ones, hope ya see that. GnR fans are a cool passionate bunch. Now for somewhat of a retraction - got an unhappy call from GnR management today, he used the words "audition" and "session guitarist" on me. In the past two months I've only heard the words "replacing Buckethead" from their end, which I mistakenly believed meant replacing Buckethead. I LOVE my life and what I do musically. I LOVE the people in my life more than anything. I would LOVE to team up with GnR, have them in my life and make as much magic as we can. Upon request of GnR management, here's the retraction: "I'm NOT in GnR, I never was, I was being considered." By the way, I'm replacing Paul Stanley in KISS. Just kidding! lol Sorry - couldn't help it.

Jeg har sikkert lite peiling på Ron ( som jeg forøvrig håpet skulle joine Guns ) men som moderator på HTGH (den største guns forumet) i 3 år har jeg vel ganske god kunnskap om hva som skjer der i gården.

:lol:

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dagen etter avslaget fra guns la han ut en melding på forumet sitt om hvor lyst han hadde på jobben."

Hmm, beklager at jeg ikke kunne lese den biten. Det kalles høflighet, og om jobben hadde vært for Smokie eller Rednex så hadde han trolig sagt akkurat det samme. Og ja, jeg har lest det han har sagt på sitt eget forum. Lite som tilsier at "Ron Thal skrytte på seg jobben før noe var avtalt, og fikk derfor ikke jobben" som det kan virke som du prøvde å få frem i det første innlegget ditt. Hvis det ikke var det du mente, så er vi nok veldig enige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.