Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TOOL


Greasykid

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det frister så J#¤%IG å laste den ned, men jeg skal holde meg til 2. mai Har lovt meg selv det. Vil ha hele opplevelsen med coverart og alt.... Ikke frist meg med slike ting....aaaarghh....:D

M :blink:

Jo! Du må høre 10,000 days!

Jeg har jo bestillt CDen på cdon allerede...coverart er ikke såååå viktig.. :P det er jo musikken som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister så J#¤%IG å laste den ned, men jeg skal holde meg til 2. mai Har lovt meg selv det. Vil ha hele opplevelsen med coverart og alt.... Ikke frist meg med slike ting....aaaarghh....:D

M :blink:

Jo! Du må høre 10,000 days!

Jeg har jo bestillt CDen på cdon allerede...coverart er ikke såååå viktig.. :P det er jo musikken som gjelder!

Har lasta ned, men vet ikke om jeg vil høre enda. Pokker.... Vet vel at etter x pils i kveld så kommern nok på skal du se. Vanskelig detta her. Coverart'en på denne plata tror jeg kommer til å bli fantastis. Alex Grey har gjort mange fine ting, og skal ma dømme etter det som har lekket ut, så kommer dette til å bli hur bra som helst! Gonna wait it out....

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes at albumet som har lekket ut ikke er det ekte albumet. Gutta i Tool har hatt god tid på seg, og nå hevdes det at de faktisk brukte et helt år bare på å lage en 'decoy'-plate for å villede fansen. Temmelig kult om det stemmer... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes at albumet som har lekket ut ikke er det ekte albumet. Gutta i Tool har hatt god tid på seg, og nå hevdes det at de faktisk brukte et helt år bare på å lage en 'decoy'-plate for å villede fansen. Temmelig kult om det stemmer... :lol:

Tviler veldig sterkt på at det er en decoy plate... Alt for bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo litt for sprøtt ut til å være sant. Jeg vet det er lagd en skikkelig lureplate for de som ikke klarer å vente, men den har ikke noe med bandet å gjøre. Bare en eller annen artig liten krabat som har hatt det gøy på gutterommet.

På TA forumet er det massevis av trofaste fans, for å kalle de noe, som rakker ned på de som skryter vilt og hemningsløst av den nye plata. Er for så vidt enig i man kan vente et par uker til når man har venta fem år fra før. Er også overrasket at så mange har lastet den ned.

Lekkasjen hadde kommet uansett om det er en fake eller ikke, og da blir det nok noen vanskelig for noen å holde museknappen unna... ;)

Ellers så er disse linkene delt ut på TA:

http://www.deep-focus.net/jive/tool/conten..._728x90_v1.html

http://www.deep-focus.net/jive/tool/conten...x250_KM_v6.html

Ikke så veldig spennende, men kanskje en liten forsmak på hva vi har i vente på videofronten.... jippi!

Uansett, så er det APC kveld her i gården. Fått 13th step og eMotive på vinyl i dag. Oh, joy!!!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke dette er så værst. Litt harry chugga-chugga riffing som ødelegger stemningen, men mange av låtene er bra. Spesielt den med de skuespillerene. Får litt chills når han sier "Tell me everything..".

Elsker teksten på Rosetta Stoned.. :)

SPOILER: (trykk ctrl+a for å se en sitat fra teksten)

"Me, the chosen one? They chose me. I didn't graduate the fucking high school!"...

Endret av Helod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicarious er så utrolig digg, gleder meg utrolig mye til albumet kommer.

Har ikke lastet ned de andre sangene, men håper de holder noenlunde samme kvalitet, for Vicarious er etter min mening noe av det beste Tool har gitt ut. Utrolig fengende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på platekompaniet i dag. De har fått inn 10k days, men selger den ikke før i morgen. Dvs at de kommer til å selge den en dag før release. Vet at det er release 1. mai i UK, men 2. mai ellers på kula. Skal uansett ned på byporten i morgen for å shoppe litt smågodis.

Litt morro for de som bor i hovedstqaden skjer på Amplifier, ex rock bottom, tirsdag 2. mai. Da er det 10k days releaseparty med videoer, premier og ølservering.... Jadda!!!!!!!!

M

Endret av Greasykid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!OMFG!!!

TOOLGASM!!!

Har ikke ord. Bare sitter her å måper.... helt sinnsykt! Jeg er en glad mann nå!

Noen anmeldelser:

http://oslopuls.no/musikk/article1300131.ece

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/02/464990.html

http://www.adressa.no/kultur/article658869.ece

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.