Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TOOL


Greasykid

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Store ting på gang. Denne updaten er så fersk at jeg nesten ikke klarer å skrive. Kjenner jeg er litt skjelven nuh... ;)

01 Feb 06

"TOOL RECORD MASTERED

Salma stopped dancing on January 29th. The next morning the members of the band flew to Portland, Maine to have the record mastered by Bob Ludwig. This was done on January 31, no doubt followed by a lobster dinner.

BMB"

Dette er saksa rett fra TA. Plata er så si klar. Venter i spening på mer info... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tool er fett. Jeg syntes fortsatt Aenima er fet som faen hvis du skal sjekke ut Tool, men så er jo jeg gammal og grå da. Har en kompis som spiller i band med Danny Carey og jeg var å så dem i Januar. Det var kult, men litt merklig å høre SRV låter med DC på trommer, tror aldri jeg har hørt en mer heavy versjon av SRV, men Led Zep var fett som helvete. Drømmer fortsatt om å se Tool live, men jeg er for gammal for Kvart'en, men uansett gleder meg til den nye skiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tool er fett. Jeg syntes fortsatt Aenima er fet som faen hvis du skal sjekke ut Tool, men så er jo jeg gammal og grå da. Har en kompis som spiller i band med Danny Carey og jeg var å så dem i Januar. Det var kult, men litt merklig å høre SRV låter med DC på trommer, tror aldri jeg har hørt en mer heavy versjon av SRV, men Led Zep var fett som helvete. Drømmer fortsatt om å se Tool live, men jeg er for gammal for Kvart'en, men uansett gleder meg til den nye skiva.

Dette er jo en enestående mulighet til å vise at du kanskje ikke er så gammal alikevel. Føler meg ikke akkurat ung sammen med majoriteten på sidene her, men jeg skal nå se TOOL på Quart. Kan ikek gå glipp av dette! Fikk billettene her om dagen. Der stårt det; Quartfestivalen 06 Tirsdag 4. juli, TOOL m/fler

hvem er denne kameraten din? Er det Volto du har sett? Pokker så morro det skulle vært å fått med seg de, men jeg ser ikke for meg noen turne med de gutta.

Du kan jo kanskje skaffe litt inside info ang ny plata til TOOL og greier du da?? ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en enestående mulighet til å vise at du kanskje ikke er så gammal alikevel. Føler meg ikke akkurat ung sammen med majoriteten på sidene her, men jeg skal nå se TOOL på Quart. Kan ikek gå glipp av dette! Fikk billettene her om dagen. Der stårt det; Quartfestivalen 06 Tirsdag 4. juli, TOOL m/fler

hvem er denne kameraten din? Er det Volto du har sett? Pokker så morro det skulle vært å fått med seg de, men jeg ser ikke for meg noen turne med de gutta.

Du kan jo kanskje skaffe litt inside info ang ny plata til TOOL og greier du da?? ;)

He he, kona har termin 06. Juli så tro den kan bli tøff.

Jepp vi møtte John Ziegler som spiller gitar i Volto å så dem live første gang i fjor under NAMM. Han har vært medlem på HRI i noen år. Når vi var over igjen i januar så stakk vi å hilste på igjen når han skulle spillle på Knitting Factory. Tror ikke dem drar på no turne nei. Er vel mest et moro-band. Hvis du vil ha no Tool info fra John er det bare å stikke innom Lounge'n på HRI. Han er en kul kar og pleier å svare på det meste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kona har termin 06. Juli så tro den kan bli tøff.

Jepp vi møtte John Ziegler som spiller gitar i Volto å så dem live første gang i fjor under NAMM. Han har vært medlem på HRI i noen år. Når vi var over igjen i januar så stakk vi å hilste på igjen når han skulle spillle på Knitting Factory. Tror ikke dem drar på no turne nei. Er vel mest et moro-band. Hvis du vil ha no Tool info fra John er det bare å stikke innom Lounge'n på HRI. Han er en kul kar og pleier å svare på det meste han.

Noe sier meg at du har prioritert feil her mann... ;) Vi snakker TOOL. Dette er kanskje eneste gangen de kommer til å besøke Norge. Unger kan du jo få så mange du orker av...eller?? :D

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.