Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TOOL


Greasykid

Anbefalte innlegg

Endelig begynner ting å ta form. Ryktene sprer seg rundt om på nettet, med dog uten noen bekreftelser fra TOOL selv eller på hjemmesidene deres.

Men, en ting er sikkert og det er at det kommer ei plate i løpet av våren og den følges opp med en turne. Fant ut at Roskilde visisstnok har fått bekreftet at TOOL kommer, noe som også Quart'en holder på med å få til. Det hadde vært jul to ganger på rad i juli hvis det hadde skjedd.

Regner med at det finnes flere TOOL fans her inne, så kom igjen med all info som måtte finnes.

Dette er stedet for å diskutere nye TOOL ting, og ikke minst komme med så mye sladder som mulig rundt releasen av den nye plata.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om TOOL kommer på Quarten så dør jeg..og om de ikke kommer dør jeg!! :rolleyes:

SKAL ivertfall ha med meg Tool live.. tjo og hei!

men anngående den skiva..gutta er jo ganske sære, og perfeksjonister egentlig. kan jo hende det blir utsettelser på den:-/ vi får håpe på det beste! *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært snakk om release siden august. Pokker at TOOL skal være så utrolig gniene på info. Men det er slik de liker det. Og det er vel slik fansen liker det. På forumsidene til TA spekuleres det i datoer og det ene med det andre. Tipper Maynard sitter i stolen sin og koser seg over hvor mange de klarer å lure denne gangen.

ZATAN jeg gleder meg til denne plata. Skal til og med overkomme festivalangsten min for å få med meg gutta over alle gutta live.

Er på tide med sjefsmusikk på anlegget igjen. Blir lyttefest i Oslo for alle over 25 og egen TOOL t-skjorte når plata kommer.... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Tool på Roskilde i 01, så jeg sparer pengene denne gangen.. Ser ut til at resten som skal ditt bare er møl.. og jeg betaler ikke 1000 spenn pluss reise for å se tool for andre gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Tool på Roskilde i 01, så jeg sparer pengene denne gangen.. Ser ut til at resten som skal ditt bare er møl.. og jeg betaler ikke 1000 spenn pluss reise for å se tool for andre gang..

Møl?!?!? Det er bekreftet med placebo nå, deftones (jaja, vet du så de i 01) og seigmen er begge på turne og legger sikkert turen innom og det er forhandlinger med mars volta, coheed & cambria, radiohead og en eventuell gjenforening med smashing pumpkins! Og da gjenstår kanskje bare ca 100 band som skal bookes, så allerede nå ser det ut til å være tidenes line-up for min del. PLUSS at Tool har nytt album, ny turne, og garantert et massivt show som jeg gladelig ser flere ganger, gitt.

Bare håper ikke Tool sviker som Norwegian wood eller Mars Volta for tredje år på rad, da kommer jeg til å gå Harry Manback on Maynards ass!

Endret av onanym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.