Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jazzbandet har tatt opp en Jam!


Faktor

Anbefalte innlegg

nei, dette var ikke noe særlig for meg. Dette er ikke vondt ment mot dere, men bare kritikk til denne type ting (19 minutter lang jam): jeg er glad jeg ikke var der. Høres ikke ut som om det er noe særlig kommunikasjon mellom musikerne heller, bare masse tilfeldig meningsløs "promping" av synthen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke gitartonen -- veldig tørr. Det høres også ut som du kan trenge å jobbe litt med teknikken, så du får et litt større uttrykksmessig spekter å spille på. Stilmessig var det vel ikke min greie heller, men det er utvilsomt en utrolig bra mulighet til å jobbe med det å lytte til hverandre. Kanskje hvis dere kombinerer med mer forhåndsmekkede tema, så blir det litt lettere å finne et uttrykk? Det er mange bra artister idag, som blander frihet og komponerte tema på en effektiv måte, gjerne i ganske ambisiøse, lange låter, eksempelvis Brian Blade, Dave Binney og Edward Simon.

Å gjøre 19 minutter lange låter til fengslende opplevelser (fra et lytterperspektiv) er uansett veldig vanskelig, improvisert eller ei.

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.