Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Biaxident


Anbefalte innlegg

Hei jeg er Baard!

Brukte å være et veldig aktivt medlem på forumet, men det er en stund siden nå. Stikker innom en gang i blant. Spiller trommer, sammen med Gnome blant annet. I Pentathlon, det er gøyalt det. Hm, hva annet kan jeg si. Musikk jeg digger å høre på er blant annet: rock, prog-rock, soul, blues, jazz, pop, funk.

Jeg digger også å spille de typene av musikk da, liker at jeg har bred musikksmak sånn at jeg kan komme innom det meste. Alt fra gammal lovsang til Megadeth :lol: Digger Megadeth :) Vel, gjør ikke stort annet enn å spille trommer og gå på skole. Allmen påbygg, kjedelige greier, men jeg kommer meg igjennom :)

Ellers så er det lite som skjer, skal i studio med Mr.Bungle her på forumet, det gleder jeg meg stort til! Det blir knall, alltid gøy å spille! :)

Ikke så mye mer å si.

18 år. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You look like a biaxident on it's way to happen ;)

Ellers så er det lite som skjer, skal i studio med Mr.Bungle her på forumet, det gleder jeg meg stort til! Det blir knall, alltid gøy å spille! :)

"Saklig liksom", men så leste jeg resten av setninga.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicket ditt, er det inspirert fra LTE?

Nei. :P

soul? hva er det for noe tull?

Det er sånn digg musikk, som bare groover skikkelig. Men det er ikke alle som liker det.

You look like a biaxident on it's way to happen ;)

"Saklig liksom", men så leste jeg resten av setninga.. :P

Hehe, blir skikkelig bra! :D Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.