Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

CrowaX


CrowaX

Anbefalte innlegg

Navn: Freddy Vith

Modell: 1988 (snart 18år)

Bosted: Kiberg, Vardø, Finnmark.

Jeg er halvt norsk og halvt østerrisk. Bor i ei lita bygd på ca. 200 mennesker. Går VK1 i Vardø <_< Har ingen spesielle planer i fremtiden. Blir vel sikkert arbeidsløs og må leve på trygd :P Hobbyene mine er å se på film, høre på musikk og sånne ting som alle andre! Btw gitarspilling er en livstil, ikke en hobby! Iværtfall for meg :P Hehe, neida. Jeg har spilt giter nå siden ca. 2001. Har aldri tatt giterspillet for seriøst. Det legger dere kanskje merke til når dere ser at jeg har spilt med det samme utstyret i 5 år :P

Musikk jeg hører på: 80-talls heavy metal, trash/speed metal, rock, shred / gitarmusikk, filmmusikk osv. og faktisk japansk 70talls techno! :P

Jeg spiller fortiden i et band med Jonathan (Blind Architecht). Der får vi mye kjeft fordi vi lager formye gitar orientert musikk :P Om jeg skulle ha laget et solo album hadde det sikkert blitt en blading av Gary Moore, Eric Johnson og Jason Becker B)

Jeg driver ikke på med noe slaks idrett eller sport. Jeg er lat og liker å være sånn :P

I helgene jobber jeg i en dagligvarebutikk (som kassadame) :P Helt grei jobb egentlig :)

Endret av CrowaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.