Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øver du eller "klimprer"


Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter stort sett bare og klimprer og ser hva som skjer.. Går det ei låt på tv, radio eller fra noe jeg satte på, kan jeg gjerne spille med, men sjeldent til aldri setter jeg meg ned for å pugge gjennom ei låt.

Hvordan er andres vaner, og hva slags mål har dere? Klisjéen er jo at "flinkisker" som skal smelte frets øver, mens de som skal "føle" så sabla mye gjør som meg. Selv har jeg egentlig ikke gjort meg opp noen mening. Prøver kanskje å rase av gårde om jeg tror licket låter bedre sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter stort sett bare og klimprer og ser hva som skjer.. Går det ei låt på tv, radio eller fra noe jeg satte på, kan jeg gjerne spille med, men sjeldent til aldri setter jeg meg ned for å pugge gjennom ei låt.

Hvordan er andres vaner, og hva slags mål har dere? Klisjéen er jo at "flinkisker" som skal smelte frets øver, mens de som skal "føle" så sabla mye gjør som meg. Selv har jeg egentlig ikke gjort meg opp noen mening. Prøver kanskje å rase av gårde om jeg tror licket låter bedre sånn.

Jeg klimprer, men skal ta meg kraftig i nakken når jeg får slått meg til ro i Oslo, og få en bedre progressjon. Har dabbet noe jævlig av etter jeg brukte hovedparten av tiden min til utdannelse og kunst.

Skal jo (om alt går som planlagt) bo sammen med Phoncibel, så da får jeg vel boosta opp initiativet. Tror det hjelper på når jeg får meg bedre maskin og lydkort, slik at jeg kan spille inn ting selv.. blir liksom så tamt med bare gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg øver i en ganske stor porsjon av tiden på instrumentet, og da mye klassisk, som ofte blir svært detaljefokusert, men spiller også endel 'fritt', eller over BT. Begge de siste kan både være øving eller klimpring, for øvrig, alt ettersom hvordan jeg tilnærmer meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.