Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

luzi


luzi

Anbefalte innlegg

Takk for komplimentet. :)

Generalisering er forøvrig egentlig helt greit. Stereotyper er artig (og du tar trolig dette mye mer alvorlig enn du burde).

Sangtekst/dikt/halvråtten poesi/hva det måtte være ligger på om meg-siden din.

Joda, bare hyggelig du..

Særlig alvorlig tar jeg neppe at en random fyr fra et forum med gjennomsnittsalder på 15 tror han kjenner meg bedre enn jeg selv gjør.

Sangteksten var for øvrig noe han som hjalp med programmeringen til siden la ut, fordi jeg ikke klarte å komme opp med noe vettugt selv. Den hadde jeg faktisk helt glemt av.

Endret av luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hohoi. Har da aldri sagt at jeg kjenner det bedre enn deg selv, har jeg? Jeg bare satte deg i bås jeg. Rett og slett fordi båser er gøy, og fordi det slo meg at 'alle' klisjèene jeg har sett så mange ganger før var tilstede i din egen beskrivelse av deg selv. Det morsomme er jo at du faktisk lar deg provosere! :)

Bu huu, på tide å grave fram HIM-platene og en splitter ny pakke barberblader. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi. Har da aldri sagt at jeg kjenner det bedre enn deg selv, har jeg? Jeg bare satte deg i bås jeg. Rett og slett fordi båser er gøy, og fordi det slo meg at 'alle' klisjèene jeg har sett så mange ganger før var tilstede i din egen beskrivelse av deg selv. Det morsomme er jo at du faktisk lar deg provosere! :)

Bu huu, på tide å grave fram HIM-platene og en splitter ny pakke barberblader. :P

Man trenger nødvendigvis ikke være provosert bare fordi man svarer på poster, vettu..

Sjokkerende nok for deg, kanskje.. så syns jeg HIM er fantastisk kjedelig og Ville Valo ser ut som et oppgulp, de eneste arrene jeg har på armene er av uklipte gitarstrenger (tzingh) og en sigarettglo, Nemi er jeg dritlei av, ikke går jeg i fløyel, ikke bruker jeg overdrevent mye sminke, ikke er klesskapet mitt en sort masse og den eneste dama jeg virkelig kunne tenkt meg, er typen min.

Hvis det er noe mer du vil ha avklart, så rop ut. Jeg kan gladelig motbevise deg på ganske mange punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.