Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

luzi


luzi

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okei, så kanskje jeg skal følge trenden til Phoncible, siden jeg ikke har attentionwhora nok :P

Hei, jeg heter fortsatt Kamilla, jeg har rundet 23 år og er 82-modell. Jeg av portugisisk og tatersk slekt, så jeg kan være noe hissig og krass.. men i bunn og grunn er jeg fryktelig snill. Jeg har langt hår med falske krøller, og klatret aldri 160cm over bakken.

Jeg blir alltid spurt om leg. og ser ca slik ut:

kamilla_headset.jpg

Jeg begynte å spille gitar på Gauldal Folkehøgskole (2002), og har spilt i et veldig sporadisk mønster siden da (grunnet utdannelse). Skal nå begynne å skjerpe inn øvevanene mine, siden jeg nå er ferdigutdannet og ikke har så himla mye å ta meg til. Gitarene mine er en rød Ibanez ASX37 og en veldig søt Morgan kassegitar.

Av musikalske inspirasjonskilder vil jeg si at de som har stukket seg mest ut for min del er; Motorpsycho, Tool, Les Claypool, Mike Patton, Aphex Twin, Death, Opeth og Anja Garbarek.

Jeg er også drivende interessert i kunst, og har utdannet meg som grafisk designer. Jeg både tegner, maler, photoshoper, tar bilder og jobber med webdesign: http://wrongsideofthebox.net/art.php

YOU TASTE LIKE CHIKIN'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så kult! Ikke bare jeg som brenner for kunst her inne.

ASX37? Den har jeg aldri hørt om. Sikker på at det ikke er AXS?

Flott at vi får flere jenter her forresten :wub:

Så rett du har.. er 32 også.. Litt omrokkering av både bokstaver og tall her gitt.. :P Har aldri vært spesielt stødig på modellnavn.

Den ser iallefall slik ut..

Æ hadde tatt ho :P

She's allready taken..

Endret av luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Alternativ' og skiller seg ut - check

Liker det 'mørke og dystre' - check

Tomboy-tendenser - check

Har sangtekst(er) som ingen egentlig bryr seg katta om på hjemmesiden sin - check

Utdanna grafisk designer - check

'Kjapp' i replikken, gjerne på haltende engelsk - check

Tøffer seg og søker oppmerksomhet blant kåte 15-år gamle gutter på nettforum - check

Du er klisjèen over alle klisjèer (no offence, egentlig)! :lol:

Skal vedde på at du er bifil også. Knegg. :P

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Alternativ' og skiller seg ut - check

Liker det 'mørke og dystre' - check

Tomboy-tendenser - check

Har sangtekst(er) som ingen egentlig bryr seg katta om på hjemmesiden sin - check

Utdanna grafisk designer - check

'Kjapp' i replikken

Tøffer seg og søker oppmerksomhet blant kåter 15-år gamle gutter på nettforum - check

Du er klisjèen over alle klisjèer (no offence, egentlig)! :lol:

Skal vedde på at du er bifil også. Knegg. :P

Kan fortelle deg at du har misforstått iallefall 60% Men for all del, generaliser i vei..

..men sangtekst?

Du er båssetter over alle båssettere, det var ment med offence..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er båssetter over alle båssettere, det var ment med offence..

Takk for komplimentet. :)

Generalisering er forøvrig egentlig helt greit. Stereotyper er artig (og du tar trolig dette mye mer alvorlig enn du burde).

Sangtekst/dikt/halvråtten poesi/hva det måtte være ligger på om meg-siden din.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.