Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker: Så er sparinga igang...


Gjest

Anbefalte innlegg

Tjah! Tre45 fører jo Koch og har Twintone inne.. Vet du om den minner nok om multitone til at jeg kan teste den og få et brukbart inntrykk? Hvordan vil du si at multitone låter? Highgain er ikke det viktigeste for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Mesa Boogie Stilletto Duece prøvd!!!

Gud bedre... Av alt som er vanhellig på jordas overflate er dette det absolutt råeste!

Ace skal prøves! Å herregud som den skal prøves! Koster den bare liiiiiitt mindre og låter like sinnsykt så gidder jeg ikke ikke lete lengre! Må spare litt lengre, men fy f**n i h*****e... Om mesa kan "slem" på britisk? Vinnie Jones kommer til å ta gitartimer om han hører denne!

Fram til ACE kan jeg jo i det minste underholde meg med de andre på lista :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkord er pris, brukervennlighet og allsidig breakup. Leter jeg etter en meningmanns perfekte amp for klassisk rock?

-Orange AD30R: Én kanal! Brit! 2x12 Celestion Vintage! favoritt...?

-Marshall Bluesbreaker: Kremlyd (hahaha...) men mener å huske at den ikke helt hadde det temperamentet jeg ville

Hmmm hva med denne? (...må jo prøve meg når møøøyligheten byr seg...)

http://marked.gitarnorge.no/detail.php?siteid=9

Er en slags mellomting mellom Orange ad30r (hadde denne før jeg kjøpte Cornford'en...) og marhsall...

Veldig liten og fin å bære med seg. Reagerer bra på pedaler (bruker en Fulltone OCD). Celestion Vintage 30. 6 watt som egentlig spiller veldig høyt, men du får KNALL lyd på relativt lavt volum...alt er relativt ;)

Låter skikkelig britisk på godt og vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å høre den i levende live, men jeg tror nok det blir litt vel lite pulver.. 6w rørcombo er superperfekt på hybelen, men de gangene kakafonien skal ta form i et band er det nok litt lite med mindre trommisen spiller med kokt spaghetti ;)

Men vær trygg på at dersom jeg hadde hatt råd til det, så er nok dette en type amp jeg glatt kunne kjøpt bare fordi jeg enda har til overs å høre noe annet en positivt om Conrford, og fordi en amp hjemme og en å jamme med egentlig er det beste.

Nå har jeg fatta litt interesse for Mesa, og prøver å lete opp en Maverick eller Lone Star Special for å få prøvd ut klasse A ampene deres. Rådigger klasse A...

Men jeg ser at F-50 har fått mye skryt for å ha en knall clean og ikke så baktung vreng som recto, så den må vel testes også! Ser at i reviews gjort av skikkelige folk (Les: IKKE på harmony central :P ) er ordet som jeg tyr til for å beskrive lyden jeg vil ha, brukt for å beskrive F'en: gnarly! I all mulig positiv forstand!

Endret av Terrafanatica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.