Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peter


Holyman

Anbefalte innlegg

Hei. Heter da Peter Holiman. Bor i Trondheim, men er født i Tromsø og bodde der til jeg var 5. Er født 6. desember 1990 og er da 15 år. Går i 10ende klasse på Sverresborg ungdomsskole (i samme klasse som Schpangen).

Min musikkalske karriere begynnte i tredje klasse når jeg ble med i Grenaderkorpset, der holdt jeg ut i hele 5 og et halvt år(!!!). Lærte noter og mye nyttig men sov meg igjennom dødens kjedelige konserter og konkuranser. Men når jeg var 9 år gammel ble jeg frelst til gitaren. Lærte meg basicsen og levde fett på den helt til jula 2004 da jeg kjøpt min første el-gitar (Squier Strat). Fikk et skikkelig kick på dette å spilte mer en noen sinne. Men gitaren var ikke akkurat det beste du fikk (men den var turkis da... ) og jeg skjønnte for at jeg trengte noe bedre. Jobba hele sommeren 2005 og kjøpte meg en Yamaha AES820 og en Cube 30. Har bare spillt ennå mer siden da.

Yndlings-bandene er: Guns n' roses, Led Zeppelin, Big Bang, Velvet revolver og Black sabbath.

Satser på å komme inn på Heimdal vgs. til høsten på musikklinja.

Ellers spiller jeg endel pc og kjører telemark. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.