Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Videresalg av konsertbilletter – pris?


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Introduksjon:

Denne tråden er splittet ut fra en tråd i kjøp & salg, der en bruker annonserte noen konsertbilletter til salgs, og ikke la skjul på at disse skulle selges til en pris over innkjøpspris. Da slike diskusjoner ikke er særlig relevante for en markedsplass, valgte jeg å splitte dette ut i en egen tråd så diskusjonen kan fortsette her. Reaksjoner på moderering er velkomne, men ta det på PM eller i en annen tråd. -Thomas

Om du selger for høyere enn inkjøpspris burde du bli voldtatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

Fordi det er helt sinsykt egoistisk og folk som svindler på denn måten eier ingen form for sosiale antenner!

Og uansett om han selger disse for at det oppstod problemer så burde han selge til innkjøpspris.

Å selge billetter for det dobbelte nesten er rein utnytting!

Håper å få en lov mot svartebørs, er jo utrolig at det er lov!

Jeg har selvfølgelig sikret meg billett men var såvidt jeg fikk tak i.

Svartebørsbillettene lå på ca 3000. Det er ikke noe med at jeg ikke er villig til å betale 3000 for å se

gamle helter som Rolling Stones men det er rett og slett uaktuelt å støtte svin som gjør at de

tjener på dette.

Hvis noen er villige til å betale så mye cash for å se de gamle skrukkmongoene der... så fortjener di å bi blakka for penger :P

Det er kanskje det latterligste jeg har hørt!

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk har ligget ute osv for sikre seg biletter, så synes jeg de fortjener noen kroner for det, men hvis ikke sånne ting er tillfellet, så synes jeg veldig lite om det.

Har man ligget ute for å skaffe vanskelige billeter og noe kommer i veien, så har du måtte gjort en jobb for å skaffe de. Noen som ser poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.