Web Analytics
Gå til innhold
B

Pink Floyd Pulse DVD

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har en endelig dato for release av Pink Floyd Pulse DVD'en. Datoen endrer seg jo konstant, og er forskjellig avhengig av hvor man ser. Play.com står det at releasen er i april!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den på pcn å kan si dette om den:

RÅTT!

Fett lysshow fet konsert og ikke minst fete gilmour soloer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du har på PCen - som faktisk ikke er PULSE DVDen, men et opptak fra BBC som er solgt på piratmarkedet som PULSE - er ikke i nærheten av det som er planlagt på den nye utgivelesen.

Grunnen til at den er utsatt (såvidt jeg har forstått) er at plateselskapet ikke vil at utgivelsen av PULSE og David Gilmours nye plate skal ødelegge for hverandres salg. Når det gjelder det som står på diverse salgssteder, så sier Brain Damage dette:

We reported on Friday that the PULSE DVD has been delayed. We've been absolutely inundated with emails you've kindly sent with various dates that online retailers are now quoting for the release of this DVD. PLEASE NOTE that the only date that holds credence, is the date that EMI (or Pink Floyd Management) will hopefully provide soon. Any dates posted by retailers are just speculative... once a date is officially announced, you'll see it here!

Litt detaljer om hva som blir å finne på DVDen: http://www.brain-damage.co.uk/news/0510211.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner den på VCR av bassisten i bandet for 2. gang. Fy faen så bra konsert! Spessielt med alle spesial effektene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig drøy utsettelse, kanskje forståelig rent kommersielt, men irriterende likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig drøy utsettelse, kanskje forståelig rent kommersielt, men irriterende likevel.

Helt enig. Og det later til at de ikke har tenkt til å gjøre noe som helst for å lage et plaster på såret. Ikkeno ekstra godis.

Ser også at Dave er ferdig på turné i mai, så hvorfor da vente helt til september? :huh:

EDIT: Feil måned.

Endret av Tarin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har cd'n og vcd'n jeg... comfortably numb er så syyykt bra framført - det kan ikke bli kjedlig å høre på!

synes låtene de spiller på pulse overgår alt på The dark side of the moon, så jeg hører heller på pulse;) det er jo nesten en liveinnspilling av den plata da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.