Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

bluesgitarist/vokalist søker folk å spille med


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

For tiden i en omstillingsfase... Skal flytte litt på meg fra Steinan til Moholt. Studere på Dragvoll om dagene, og søker deltidsjobb, men har stort sett en ganske åpen timeplan. Problemet er at jeg for tiden er uten noen brukbar amp for å spille med andre... Men jeg ble allikevel litt nysgjerrig! Hva slags nivå er det snakk om? Jamme som i å bli flink, eller bare spille låter? Snakk om gigs i framtia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden i en omstillingsfase... Skal flytte litt på meg fra Steinan til Moholt. Studere på Dragvoll om dagene, og søker deltidsjobb, men har stort sett en ganske åpen timeplan. Problemet er at jeg for tiden er uten noen brukbar amp for å spille med andre... Men jeg ble allikevel litt nysgjerrig! Hva slags nivå er det snakk om? Jamme som i å bli flink, eller bare spille låter? Snakk om gigs i framtia?

Type musikk spiller du da? Instrument?

Vil ikke ha band bare for moroskyld.. må seff gigges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Jeg har en bakgrunn som "høyar, hardar, fortar"-gitarist, men har bare lyst å ta det litt mer med ro, få en grunn til å lære meg de klassikerene jeg liker så godt. Og da er det snakk det meste fra Hendrix, Zeppeling til Nick Drake og Neil Young.

Jeg setter meg beklageligvis sjeldent ned og faktisk lærer meg ei hel låt, men snarere "det kule partiet", og det rett og slett er veldig lenge siden jeg har spilt med andre og for andre!

Men det akkurat dette som også er min største grunn til å komme meg sammen med noen!

Spilt i fem-seks år.. Har en pussig Tele og en Gibson LP Special. Har per i dag ikke amp, men sparer til en skikkelig sak.. Ting som Marshall Bluesbreaker, de 18 watts handwired og THD uni- og bivalve er oppe til vurdering. Men jeg tror ikke jeg kommer til å gå i anskaffelse av noe før mot høsten med mindre jeg finner meg en deltidsjobb i nærmeste framtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men de er jo 40år.. Sjøl er jeg 17, og de gutta på skolen som liker blues (SKikkelig blues) er meg, og meg.. Andre bare later som.. Vi hadde jo balypticonbandet.. De gutta der var ramme, men de er spredd rundt til Trondheim og Olso.. Er bare heavvyrock igjen her nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men de er jo 40år.. Sjøl er jeg 17, og de gutta på skolen som liker blues (SKikkelig blues) er meg, og meg.. Andre bare later som.. Vi hadde jo balypticonbandet.. De gutta der var ramme, men de er spredd rundt til Trondheim og Olso.. Er bare heavvyrock igjen her nå :P

hehe det skjønner jeg jo godt. Blues er jo så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her til høsten når jeg forhåpentligvis får kjøpt meg en shikkeli' tamp av en amp så er jeg mer en gjerne med! Men til da kan jeg ikke annet en å slå mongohardt på strengene og håpe på det akustiske volumet i en planke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.