Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Schpangen


Anbefalte innlegg

Tja... Kanskje jeg skal skrive litt om meg selv jeg og da

Jeg heter Kristofer Spangen, født og oppvokst i Trondheim, med et lite unntak av tre år i Nordland. (nærmere bestemt Sandnessjøen). Født 02.08.1990, (altså 15 år, for de som er dårlig i matte) med smurfefarge i ansiktet, pga navnlestrengen rundt halsen, og at jeg kom ut feil vei. Med andre ord, så var sjansen til stede for at det aldri kunne blitt noen Schpangen på gitarnorge......Gripende....

På fritiden gjør jeg masse dere egentlig driter i, men jeg har slik en trang til å fortelle det likevell. :P

Jeg har spilt gitar i sju år, hvorav 5 har vært akustisk gitar, på musikkskolen. For et og et halvt år siden skiftet jeg til el-gitar, men fortsatte på musikkskolen. Og siden da har faktisk ferdighetene mine gått omtrent slik:

cwobjekter%5CPil_opp.gif

Ble faktisk plassert feil...Musikkskolen nektet meg el-gitarplass, men gjorde en feil, og jeg fikk plass likevell. Noe jeg er ekstremt glad for...

Ellers så driver jeg som nevnt også med fotball, og basketball. Helt til jeg fant ut at jeg ville bruke mer tid på gitar, så jeg sluttet på basketball.

Nei, jeg spiller ikke pc lengre, noe de fleste jevnaldrene undrer seg sterkt over. Spilte ganske mye CS og Battlefield før. Men så tenkte jeg at jeg skulle prøve å kutte ut en time i uken med pc, og bruke den tiden på en ekstra time gitar i stedet, for å se hvor god jeg ble av det. Og en time ble til to, to ble til flere, og til slutt ga jeg bort alle spillene mine... Og det har latt seg merke, på hvordan utviklingen av gitarspillingen min

Så, med andre ord, bortsett fra litt fotball, lekser o.l, så består all fritiden min av gitar og annen musikk... Noe som er ganske greit egentlig? :huh:

Btw....Ser sånn ut

Ekstremt fotogen

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.