Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HIWATT G100 112 R


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kan få kjøpt meg en HIWATT G100 R til en hyggelig penge, Jeg spiller heavy som f.eks Steve Vai, Joe Satriani, Yngwie Malmsteen osv. Denne forsterkeren er helt ny, men har ikke mulighet til å teste den før kjøp, så jeg lurer på om noen her vet om den funker til slikt bruk. Har hørt de er helt råe, men har for meg at de låter litt mer british, uten å være sikker. Håper noen kan hjelpe meg litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan få kjøpt meg en HIWATT G100 R til en hyggelig penge, Jeg spiller heavy som f.eks Steve Vai, Joe Satriani, Yngwie Malmsteen osv. Denne forsterkeren er helt ny, men har ikke mulighet til å teste den før kjøp, så jeg lurer på om noen her vet om den funker til slikt bruk. Har hørt de er helt råe, men har for meg at de låter litt mer british, uten å være sikker. Håper noen kan hjelpe meg litt her.

Den heter foresten HIWATT G100 112 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter foresten HIWATT G100 112 R

Nå har jeg kjøpt denne forsterkeren. Har bare en ting å si: FEEEEEEEEEEEEEET Fy for en lyd, ivertfall til heavy som jeg spiller. Helt rå er den. Veldig fyldig og ren lyd, så denne forsterken er virkelig å anbefale til hardrock.

Men det er en ting som jeg synes er litt rart. Den har jo innebygd reverb, men når jeg skrur på den så blir hele lydbildet veldig forandret, og ikke bare litt heller. Hvis jeg skrur reverb over midten, så blir lyden ganske dårlig, blir en merkelig lyd som jeg ikke klarer å forklare. En klang skal vel ikke forandre lydbildet på denne måten, hele tonen blir annerledes.? Er liksom avhengig av å ikke ha så mye klang for at den skal låte skikkelig bra.

Men bortsett fra det, så er det en kjempe forsterker som rett og slett låter helt kanon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt kjøp! :)

Du har ikke mulighet til å legge ut noen lydklipp? Har hørt mye godt om denne ampen, uten å ha fått testet den, dessverre.

Ja, jeg fikk testet den i en butikk og ble forelsket med en gang. Så nå er den min :-) Jeg kan sikkert prøve å få lagt ut noen lydklipp, skal gå greit det. Men jeg får vel ikke lagt ut det her? Har ikke egen nettside, så da må jeg i tifelle lage meg en enkel nettside kjapt og galt og legge ut noen klipp der. Er litt morro og høre deres meninger om forsterkeren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan legge ut filer på forumet (som vedlegg når du skriver et innlegg), blant annet er mp3-filer godkjente. Jeg husker dessverre ikke i farten hvor store filene kan være.

Ok, da er det jo greit. Skal prøve og få ordnet dette, så kan du jo høre hva du synes. Fint om det er andre som kan kommentere også, selv om det ikke er så viktig hva andre synes, jeg digger den uansett. Men det er det alltid morro med tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.