Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du elsker...


Anbefalte innlegg

...men de fleste andre misliker, og du ikke skjønner helt hvorfor?

Jeg begynner med Shawn Lane. Fantastisk musiker, nydelig frasering og unikt notevalg. Masse bra melodier også, og generelt variert musikk. Alikevel har han svært få fans.

Nevn helst én artist eller band, gjerne med en beskrivelse av hvorfor du liker nettopp denne musikken. Vet det er nesten umulig å forklare akkurat hvorfor man liker en bestemt artist, men dere kan jo prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jimi Hendrix.....

Ja, jeg vet at han har mange fans, og at det sikkert er endel her også, men i mine kretser så er jeg den eneste som liker musikken hans.

De andre anklager musikken hans for å være bare bråk med mye distortion, men jeg synest det er helt nydelig, selv The Star Spangled Banner syns jeg er fin... FIN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

backstreet boys. Jeg synes de har mange fine låter, fine harmonier ofte. Man kan lære mye også. De fleste her hater nok alt sånt. Mange går kanskje rundt og digger de gode gamle, men er flaue for å innrømme det?

Velvel, jeg elsker ikke musikken. Men det er faktisk ganske kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

backstreet boys. Jeg synes de har mange fine låter, fine harmonier ofte. Man kan lære mye også. De fleste her hater nok alt sånt. Mange går kanskje rundt og digger de gode gamle, men er flaue for å innrømme det?

De fleste boyband kan jeg respektere siden de ofte har veldig kompleks vokalharmonisering, noe som krever en god del talent. Mye bra synging, men musikken klarer jeg ikke helt å fordøye.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblefoot. Makan til fyr har jeg tilgode å finne. Veldig gode tekster, og melodier som fester seg, uansett hvor merkelige de er. Og ikke minst en veldig allsidig gitarist. Hans bakgrunn har for min del ganske mye å si. Liker den jordnære atferden. Han er også en knakende trivelig fyr, som noterer sine egne låter med ekstrem presisjon hvis noen spør og han har tid. Uortodoks i spillestilen, ja vel. Men det er mye mer enn raske soloer i gitarspillet hans. Som mange andre har han en jazzbakgrunn, noe som tidvis skinner gjennom - men alt i alt er det langt fra jazzmusikk.

I mine øyne og ører en av de aller ypperste innen alt som inneholder gitar og vokal. Den siste plata er ekstremt bra. Mange har sikkert hørt ekstremlåter som Guitars SUCK og Chopin fantasien, noe som ligger milevis unna gjennomsnittslåtene. Også en dyktig produsent. Svært dyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.