Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Seymour Duncan Everything Axe


Rocco

Anbefalte innlegg

Bestilte dette settet med pu'er til straten min i forrige uke. Bestilte fra Music123 og betalte 1155kr inklusive frakt. Ikke dårlig :D

Settet består av en JB 'JR i bridge, en Duckbucker i mitten og en Little '59 ved halsen. JB'n og Little '59 er jo humbuckere i singlecoilformat, mens Duckbuckeren er en humbucker som er voica som en singlecoil (Dvs. den kvekker:))

Lydmessig så synes jeg dette virkelig var deilig, og ikke minst fleksibelt. Nå har jeg en vanlig femveis bryter som skifter mellom de tre på vanlig måte. I tillegg har jeg bytta ut de to tonekontrollene med push/pull tonekontrollere. Når jeg drar opp den ene så kobles Duckbuckeren slik at jeg får alle tre på en gang,

Drar jeg opp den andre så splittes JB JR'n og Little '59 slik at man får dugandes singlecoil lyd ut av de.

Det gir meg uendelig mange muligheter, og ei børse som kan brukes til det meste.

Bare for å nevne det så kjører Gulmoen&Eng med veil priser på enkle strat-pu'er på over 1500 kroner..

Latterlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.