Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rockegitarist I Oslo Søkes


Volumsøstrene

Anbefalte innlegg

Vi er et ganske nystartet rockeband med fem medlemmer. Vi er bare jenter og bandet består av en vokalist, gitarist, keyboardist, bassist og trommis. Det vi søker er en leadgitarist, helst jente men dette er ikke et krav. Vi spiller låter av band som guns`n`roses, bon jovi, kiss, alice cooper, europe o.l. Vi er ikke kjempetalenter på våre instrument, men har likevel høye mål og øver fast en gang i uka. Ta kontakt hvis dette høres interessant ut. Rock`n`roll!

Ta kontakt: maria_molund@hotmail.com

post-1605-1136927598_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er klart det frister å være i et band med bare jenter!

Men vet ikke om ferdighetene mine er på topp :-P

Vel, vi er som sagt ikke kjempetalenter vi heller. Vi trenger en gitarist som er såpass god at hun/ han kan spille lead med selvsikkerhet. Det vil antakeligvis si en som er litteranne god til å fake innimellom. Og det må være en som har en god porsjon humor, men som likevel kan være seriøs. Du må gjerne komme å spille for oss hvis du er interessert :)

L&M Volum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg aiwass godt kan linke til noen av bildene sine. :D;)

Han eier ikke humor, men han kan sikkert stå å digge seg selv i en liten time på en scene... :P

Har bøttevis av humor, jeg, men kaster den ikke bort på bermen heromkring, vet du... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.