Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jingles


Jingles

Anbefalte innlegg

Navn: Stian Omdal

Alder: 18 år, fyller 19 den 24. August.

Bosted: I skogen, rett utenfor Vennesla.

Jeg går 3. klasse på Vennesla vgs. Media og kommunikasjon, angra no sykt på at jeg ikke søkte musikk, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det! Til neste år skal jeg på folkehøyskole og begynne på musikk grunnfag. Etter det året, skal jeg prøve å søke meg inn på Musikkonservatoriet i Kristiansand.

Jeg har spilt gitar i rundt 5 år. Begynte som de fleste andre her med akkustisk de første årene. Jeg spiller veldig mye forskjellig, egentlig.

Helten min heter Knut Reiersrud, for han er en fantastisk gitarist. Om dere hører på platene han har gjort sammen med Iver Kleive, skjønner dere hvorfor (Blå Koral og Himmelskip). For tiden jobber jeg med Jazz, og da er det mye improvisasjon det går i. Jeg er SINNSYKT nyskjerrig og kommer sikkert til å starte et par tråder der jeg trenger hjelp av alle dere dyktige musikkfolk..:) Jobber forresten også med å lære meg Donna Lee!

Gitarister:

Knut Reiersrud

Pat Metheny

Shawn Lane

Andre hobbyer: Gitar, Twintipski, Musikk, data og Foto!

Dere må mase om dere vil ha bilde..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oi, det er Ansgarskolen i Hånes. Blanding av bibelskole og høyskole. Så det blir spennende :)

Pretty Ugly var ikke noe bra kjøp, etter min mening=P hehe.. han har blitt litt særere i musikkstil tror jeg. Sært er bra, men han har 12-takters blues og sånn, og det er ikke jeg så veldig glad i. Ingenting kan måle seg med blå koral og himmelskip, selv om han har noen tasty soloer på den nye plata =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.