Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan øver Dere Og Hvor Mange Timer Om Dagen?


Anbefalte innlegg

Oi, når begynner dere på skolen egentlig?

jeg og aiwass begynner kvart over 10 på mandager og torsdager, og kvart over 12 på tirsdager. Gutten har sikkert noen undervisning på fredag eller onsdag også. Jeg har fri :)

Endret av jsbach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi, når begynner dere på skolen egentlig?

jeg og aiwass begynner kvart over 10 på mandager og torsdager, og kvart over 12 på tirsdager. Gutten har sikkert noen undervisning på fredag eller onsdag også. Jeg har fri :)

Åh, deilig. Gleder meg til å bli ferdig med vgs. Ingenting er som "lange" morgener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, når begynner dere på skolen egentlig?

jeg og aiwass begynner kvart over 10 på mandager og torsdager, og kvart over 12 på tirsdager. Gutten har sikkert noen undervisning på fredag eller onsdag også. Jeg har fri :)

Nja... jeg begynner faktisk 10:15 hver dag bortsett fra fredag, da begynner jeg 11:15. Har jo satslære og MIDI og greier (selv om disse til tider utgår). Forrige semester var det jo litt mer variert, da--"grytidlig" start 09:15 to ganger i uka, i sterk kontrast til slaraffenlivet de dagene jeg begynte 13:15. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine øvingsritualer varierer enormt.. Nå som jeg skal spille konsert med et gospelkor om en uke blir det en del øving, noen timer om dagen.

øver stort sett på sanger. Gjerne samme sang på forskjellige instrumenter. Har fått sansen for orgel, fikk et gammelt husorgel for noen uker siden.

Repitisjonsøvelser har jeg ikke gjort på lenge.. har hatt senebetennelse for lenge siden og det hender jeg merker det i armene om jeg har spilt lenge på samme greien. Synes uansett ikke det hjelper meg musikalskt å sitte i timevis og terpe teknikk.

For øvrig ser jeg også på det å høre på musikk som en slags form for øving. Input er viktig for kreativiteten. Høre på musikk gjør jeg så mye som mulig, mange timer for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en fin vane nå. Står opp mer eller mindre av meg selv i 8 tida hver morgen. Jeg må si dere det at når man begynner å gjøre sånt, da begynner man faktisk å bli gammel.

:huh:

Mulig jeg er gammal i hodet, for jeg våkner vær dag automatisk kl 7. (er 16 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg 2 og sto opp 7 idag, av meg selv... Jeg fyller 16 til høsten.

Jeg har også slik, har lest noe om dette og det kalles biologisk klokke. Grunnen til dette er vell at som meg, så er dere vant at vekkerklokka ringer til et fast tidspunkt, og feks i helgene så våkner kroppen automatisk og varsler at no skal du egentlig opp, men du har jo helg så whatever, du legger deg igjen og sover 6-7timer ekstra :þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.