Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Liten Snutt.....


Rebbe

Anbefalte innlegg

Hail, smooth som faan dette, ikke noen fantastisk sang men du har jo allerede bevisst at du er en meget dyktig gitarist og en god låtskriver. Ikke mer å si enn lykke til med plate og fremtiden

Takk for den. Denne snutten er outro / fade out på en låt jeg har skrevet som heter Loneliness is a damn thing. Denne snutten er ikke beskrivende for resten av låten. Her har jeg bare outrosoloen.....

Det er veldig too much, men sånn er det når man produserer selv, ingen som holder meg i ørene. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhånd takk for feedback.

Er du nå så sikker på at du vil takke? :unsure:

«Over the top», som du selv sier. Bra gitarlyd, starten og oppgangen med slidingen er det jeg syns funker best. Oktav-nedgangen låter malplassert, det raske (arpeggio)partiet blir litt for monotont (og er litt sloppy innimellom?) og det er steder her jeg roper om at Toto kan få ligge igjen i CD-hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du nå så sikker på at du vil takke? :unsure:

«Over the top», som du selv sier. Bra gitarlyd, starten og oppgangen med slidingen er det jeg syns funker best. Oktav-nedgangen låter malplassert, det raske (arpeggio)partiet blir litt for monotont (og er litt sloppy innimellom?) og det er steder her jeg roper om at Toto kan få ligge igjen i CD-hylla.

For å ta det siste først, jeg er og blir TOTOholiker, at det skinner gjennom er bare artig (for meg iallefall)

Soloen er tildels, vel, gjennomarbeidet da jeg synes det er relativt vanskelig å gjøre noe interessant over en 1 kords vamp. Jammet rundt litt og fant elementer jeg ville bruke som jeg ikke har gjort masse av før.

Spilte soloen inn i 4 deler først der jeg var pirkete på at alt skulle være helt i synk/perfekt etc.... Vel, jeg har den versjonen, men holder en knapp på denne der jeg spiller gjennom hele greia i ett take med de glitch det måtte medføre.

Jeg takker fremdeles for tilbakemelding, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det jo litt tilbakemeldinger. Så artig.

Ang. vib arm bruk er det også bevisst. Prøver å finne måter å spille på som jeg ikke har gjort på opptak før. Ikke lett.... Tror også det er en attention getter å bruke slike relativt ekstreme virkemidler i steden for å fokusere på veldig lineær spilling.

Så får vi se om det er denne versjonen av soloen som kommer på skiva:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingen.

Vet ikke hva som går av meg, men jeg har faktisk tatt opp en ny versjon av solopartiet nå. Måtte sette meg ned å "lære" meg soloen for så å finpusse den. Skal laste den opp så snart jeg får miksa det. Vet ikke om jeg synes det ble bedre når jeg polerer sånt, kontra den første relativt intuitive versjonen.

Uansett, laster opp den nye versjonen ASAP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.