Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ampetopp


Mikke

Anbefalte innlegg

Ok..

Lurer litt på en ny ampetopp, men teken er at jeg ikke har noe kabinett. I og med at jeg lurer på å kjøpe brukt, må jeg handle raskt, og lurer derfor på om det er noe lyd i en topp i det hele tatt? Funker det å bruke den som en "liten mini-amp" frem til jeg får skaffet meg et kabinett?

Det jeg lurer på er en LoneStar. Jeg MÅ ikke ha lonestar-kabinettet for at det skal låte fett ?

Hehe..

Mikke B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som ikke alltid er et lurt trekk. Ihvertfall hos en rørforsterker. Der skal du alltid ha en last koblet til (altså kabinett, høytalere av ymse slag, eller motstander av annet slag). Om du ikke gjør dette, kan du ikke vente lang levetid av toppen (gåen OT, utgangsrør eller en liten brann etc)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Combo heter det, når det ikke er rack...

Ja, jeg ser jo brukt, men finner bare racker/racktopper og da er det 15000 for toppen, eller 23000 for racket brukt..

Helst hadde jeg jo bare tatt en combo brukt til 14-15 høvdinger, men finn meg en lone star (Full amp, ikke no topp eller kabinett, eller driit..) til den prisen her til lands, og jeg kan sende søstra til en kompis av meg til deg for seksuelle tjenester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.