Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdens Raskeste Gitarist! -video-


CasuS

Anbefalte innlegg

1000 slag i sekubdet??? det tror jeg faen ikke på!!! 1000????????????????????

Les igjen... Lettere å tro på 1000 slag i sekundet enn at det var Marcus Paus på den myspace-siden...

Stemmer liksom ikke helt med hva jeg har hørt av ham tidligere...

"466.67" eller hva enn det var, var en skrivefeil fra Guiness' side. Kommaet skulle nok vært en plass til venstre...

DET kan jeg tro på.... Så aldri etter i Guiness... Sto det 466.6 der som det sto i vg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

paus driver med klassisk nå, så det er vel uansett ganske langt fra gitaronanien hans. og etter det jeg har hørt lå rekorden hans på endel hundre toner sekundet. urban legend at kommaet er feil. ville vært litt mongo om verdensrekorden var på 40-noe toner i sekundet. kjapt nok, men tror nok det fins kjappere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paus driver med klassisk nå, så det er vel uansett ganske langt fra gitaronanien hans. og etter det jeg har hørt lå rekorden hans på endel hundre toner sekundet. urban legend at kommaet er feil. ville vært litt mongo om verdensrekorden var på 40-noe toner i sekundet. kjapt nok, men tror nok det fins kjappere..

Det var snakk om picking. De aller raskeste psyko-gutta (Shawn Lane og liknende) klarer nesten 20 noter i sekundet, så 40 noter i sekundet er allerede RIMELIG drøyt, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo....

Ifølge Guiness har han 466,6 noter sek.... :lol:

Men han slår jo ikke gutten på denne videoen^^

Lyden hans var jo helt rå! :lol:

Beste Talk-Boxen jeg har hørt^^

Sikkert en skrivefeil.

Er nesten umulig å spille 400 noter i sekundet. Prøv å trampe 400 ganger i bakken i løpet av ett sekund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.