Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rimelige Gitarer


alarn

Anbefalte innlegg

Forskuddsbetaling er den sikreste vei til svindel!

Tøys.

Jeg har alltid forskuddsbetalt, og det har alltid gått helt fint. Og da er det som regel snakk om 10-20k.

Jeg har alltid solgt ting selv på samme måte også.

Tenk med deg selv, ville du lurt noen for noen skarve tusenlapper? Sannsyneligvis ikke...

Det er nok kun et fåtall av mennesker som ville gjort det....

Du skal ikke glemme at betalingen som regel kommer etter en del tekstmeldinger eller mailer frem og tilobake, og da har man fine bevis etter kjøp, om noe skulle gå galt.

For det andre er det også mulig å trekke tilbake betaling i banken din...

For det tredje er det masse penger å spare... man kan som regel prute litt ekstra, eller man kan slippe frakt eller oppkravsavgift...

Blir det samme som å si at det er usikkert å kjøpe over ebay, noe som også stort sett er helt trygt.

Skal man mistenke alle for å være svindlere har man et problem, for de aller aller fleste er som meg og deg, selv om det finnes noen idioter, det gjør det overalt.

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøys.

Jeg har alltid forskuddsbetalt, og det har alltid gått helt fint. Og da er det som regel snakk om 10-20k.

Jeg har alltid solgt ting selv på samme måte også.

Tenk med deg selv, ville du lurt noen for noen skarve tusenlapper? Sannsyneligvis ikke...

Det er nok kun et fåtall av mennesker som ville gjort det....

Du skal ikke glemme at betalingen som regel kommer etter en del tekstmeldinger eller mailer frem og tilobake, og da har man fine bevis etter kjøp, om noe skulle gå galt.

For det andre er det også mulig å trekke tilbake betaling i banken din...

For det tredje er det masse penger å spare... man kan som regel prute litt ekstra, eller man kan slippe frakt eller oppkravsavgift...

Blir det samme som å si at det er usikkert å kjøpe over ebay, noe som også stort sett er helt trygt.

Skal man mistenke alle for å være svindlere har man et problem, for de aller aller fleste er som meg og deg, selv om det finnes noen idioter, det gjør det overalt.

Da snakker du om dine egne erfaringer som har vært positive. Men generelt er det veldig kjent at forskuddsbetaling er en veldig vanlig måte å svindle på. Men jeg skal jo ikke dømme rebelimport, jeg sier bare at man må være meget forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.