Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rimelige Gitarer


alarn

Anbefalte innlegg

Vet vi at han ikke er til å stole på?

Jeg er enig med dere, ville aldri betalt på forhånd før jeg fikk gitaren i hånda. Oppkrav er en grei måte å handle på, så lenge det tydeligvis er et "enmanns-foretak".

Men vi vet jo ikke at han ikke er til å stole på? Hvis kvaliteten på norsken er avgjørende er det definitivt ikke mange mennesker man kan stole på, dessverre. ;)

Tar man sine forholdsregler pleier det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet vi at han ikke er til å stole på?

Jeg er enig med dere, ville aldri betalt på forhånd før jeg fikk gitaren i hånda. Oppkrav er en grei måte å handle på, så lenge det tydeligvis er et "enmanns-foretak".

Men vi vet jo ikke at han ikke er til å stole på? Hvis kvaliteten på norsken er avgjørende er det definitivt ikke mange mennesker man kan stole på, dessverre. ;)

Tar man sine forholdsregler pleier det ikke være noe problem.

Det at han later som om han har kjøpt tre gitarer av denne butikken når det åpenbart er han selv som eier den gjør nok at de fleste stiller seg rimelig skeptiske til å kjøpe noe av denne fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han later som om han har kjøpt tre gitarer av denne butikken når det åpenbart er han selv som eier den gjør nok at de fleste stiller seg rimelig skeptiske til å kjøpe noe av denne fyren.

i tillegg til at han ikke har vist seg på forumet siden vi ble mistenksomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er mange på forumet her like dårlige med rettskrivinga. Ordelingsfeil og å/og feil florerer det jo av.

For det andre, hvis dere sjekker telefonnummeret, så finner dere snart ut at han faktisk heter Alf Arne.

Videre ser det ut som om dette er en mann/gutt som importerer til seg og venner, og har tenkt at han kanskje kan tjene noen kroner om han tar inn litt mer. Se f.eks. den nydelige filmen av produktesting (jeg håper virkelig ikke de kjører rundt med de flammene til vanelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er mange på forumet her like dårlige med rettskrivinga. Ordelingsfeil og å/og feil florerer det jo av.

For det andre, hvis dere sjekker telefonnummeret, så finner dere snart ut at han faktisk heter Alf Arne.

Videre ser det ut som om dette er en mann/gutt som importerer til seg og venner, og har tenkt at han kanskje kan tjene noen kroner om han tar inn litt mer. Se f.eks. den nydelige filmen av produktesting (jeg håper virkelig ikke de kjører rundt med de flammene til vanelig).

Alarn er jo bare en forkortelse for Alf Arne.

Alf Arne - Al(f)Arn(e)

Mistenksomt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er langt fra første gang en "musikkbutikk" har drevet med den slags aktiviteter. Jeg tror flere av dere hadde blitt overrasket om dere fikk vite hvem som tidligere har skrevet innlegg av lignende sort tidligere.

Jaja, for en gruppe tulleringer hele gjengen.

Vær smarte nok til å skjule skikkelig hvem dere er ihvertfall. :rolleyes:

Stenge tråden nå kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere slutte med sutringa.

De som har fulgt med litt rundt omkring har lagt merke til annonser fra samme person på Finn.no. Det i seg selv er ikke noe kvalitetssikring, men å rakke ned på seriøsiteten til folk med grunnlag i rettskriving? Kan trekke frem det berømte glasshuset...

Jeg kjenner ikke vedkommende, og har derfor heller ikke belegg for å uttale meg negativt - i likhet med dere.

Kutt kødd and grow up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere slutte med sutringa.

De som har fulgt med litt rundt omkring har lagt merke til annonser fra samme person på Finn.no. Det i seg selv er ikke noe kvalitetssikring, men å rakke ned på seriøsiteten til folk med grunnlag i rettskriving? Kan trekke frem det berømte glasshuset...

Jeg kjenner ikke vedkommende, og har derfor heller ikke belegg for å uttale meg negativt - i likhet med dere.

Kutt kødd and grow up!

Når en person gir seg ut for å være en som 'kjenner til' denne 'bedriften', påstå at han/hun har kjøpt 3 gitarer der selv og så vise seg å være selgeren selv er det litt mistenksomt mener jeg.

Nå kan jo ikke vi vite at det er slik det har seg, men alt tyder på det. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mulig jeg er på vei til å bli paranoid her, men jeg syntes http://www.gjestebok.nethut.no/gb/alarn.html så litt muffins ut og... Ingen mulighet for at noen med rettskrivingsskills har hjulpet til og legge igjen litt respons, er nesten litt for konsekvent rettskriving på alle tre, pluss at det er eneste gjesteboka jeg har sett der samtlige gladelig stiller med fullt navn.

får se om dette innlegget forårsaker innlegg uten store forbokstaver fra folk uten fullt navn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere slutte med sutringa.

De som har fulgt med litt rundt omkring har lagt merke til annonser fra samme person på Finn.no. Det i seg selv er ikke noe kvalitetssikring, men å rakke ned på seriøsiteten til folk med grunnlag i rettskriving? Kan trekke frem det berømte glasshuset...

Jeg kjenner ikke vedkommende, og har derfor heller ikke belegg for å uttale meg negativt - i likhet med dere.

Kutt kødd and grow up!

Øhm. Jeg rakker i alle fall hovedsakelig ned på fyrens (og firmaets) kredibilitet fordi han utgir seg for å være en kunde og derfor driver uetisk markedsføring. Dessuten har han fullstendig uprofesjonelle nettsider, et elendig forretningskonsept, og et språk som ikke ligner en 10-åring engang. Vil du ha mer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm. Jeg rakker i alle fall hovedsakelig ned på fyrens (og firmaets) kredibilitet fordi han utgir seg for å være en kunde og derfor driver uetisk markedsføring. Dessuten har han fullstendig uprofesjonelle nettsider, et elendig forretningskonsept, og et språk som ikke ligner en 10-åring engang. Vil du ha mer...?

Du er jo villig til å kjøpe ting fra folk på dette forumet som passer beskrivelsen perfekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.