Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde06


sonicyouth

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neivel? Jeg hørte nettopp ganske sikkert at Iz var booket til Rock the boat 2006, i Norge, av alle steder!

Edit: Research er alltid lurt FØR man skal diskutere. Etter litt kildesjekking fant jeg ut at Izzy ikke var booket til rock the boat, selv om han stod som headliner der før jul. MEN: Headlineren er nå blitt TBA, så det kan jo hende at Izzy er "hemmelig" headliner?

Edit2: Ops, dette var visst offtopic i forhold til Roskilde2006... sorry, jeg ble litt revet med her.

Litt off topic, men det får bare gå. Det første Izzy stradlin gjorde etter å ha hoppet av Guns N' Roses, bl.a fordi han ikke likte rockstar-opplegget og alle showene, var jo å legge ut på egen turne.

Så han er nok litt dobbeltmoralsk av seg. Det stemmer det at han først var booktet til rockthe boat, men så benektet han det etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipknot, Chimaira, Machine Head, Otep, Lamb of God, Murderdolls, Wednesday13, LOWDOWN, Slayer, heeele crewet fra Roadrunner United cd'en *drømme* Decapitated og The Agony Scene!

Det hadde vært en perfekt roskilde, but it ain't gonna happen....er vel ikke "politisk korrekt" musikk tenker jeg... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanye West skal jo visstnok ha jobbet litt med John Mayer. Kaaanskje vi får en overraskelse? Det er lov å håpe. ;)

Ellers tror jeg TOOL blir moro. Franz Ferdinand har vært rass på alle live-opptak jeg har sett, så jeg er ikke så sikker på om det blir noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.