Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde06


sonicyouth

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

Ryktene jeg har hørt til nå er:

Radiohead

Tool

The Strokes

Placebo

Hadde vært fett med alle de banda.. har hørt rykter om at AC/DC skal ut på turne

på denne tiden, noe som selvfølgelig kun er drømmetenkning fra min side og

hadde vært den deiligste opplevelsen nonesinne i livet mitt.

Gleder meg til min første Roskilde! :)

Endret av Ziggy Stardust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult med Velvet Revolver, Pink Floyd, a-ha eller et gjenforent Guns N' Roses (med Izzy Stradlin og Steven Adler, høye som fjell og i godt humør). Hey - dette var en post om hvem man ønsket seg, det stod ingenting om det skulle være realistiske ønsker, eller?

Jeg skal vel ikke på Roskilde uansett, kanskje Quart hvis de klarer å sette sammen et bra program i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult med Velvet Revolver, Pink Floyd, a-ha eller et gjenforent Guns N' Roses (med Izzy Stradlin og Steven Adler, høye som fjell og i godt humør). Hey - dette var en post om hvem man ønsket seg, det stod ingenting om det skulle være realistiske ønsker, eller?

Jeg skal vel ikke på Roskilde uansett, kanskje Quart hvis de klarer å sette sammen et bra program i år.

Og sjansen for det er...ca null? Ekstremt liten i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Når man håper på et gjenforent Guns kan man jo i samma slengen håpe på Beatles reunion og Nirvana reunion :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man håper på et gjenforent Guns kan man jo i samma slengen håpe på Beatles reunion og Nirvana reunion :P

Jepp. Like stor sjanse for alle sammen...

Noen av bandmedlemmene vil jo gjerne gjennforenes, f.eks Steven Adler, som uttalte seg om akkuratt det i et intervju for ikke lenge siden. Izzy Stradlin derimot, er bare interessert i å skrive og lage sanger, men ikke opptre osv..

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roskilde er ikke kjipt.! Det er selvfølgelig ikke alle band som passer får alle personene på festivalen. men jeg er ganske sikker på at du finner noe du digger der! det feteste er jo at det er stor mulighet at du oppdager nye band!

til han som sa at roskilde 05 sugde, så er jeg veldig uenig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Izzy Stradlin derimot, er bare interessert i å skrive og lage sanger, men ikke opptre osv..

Neivel? Jeg hørte nettopp ganske sikkert at Iz var booket til Rock the boat 2006, i Norge, av alle steder!

Edit: Research er alltid lurt FØR man skal diskutere. Etter litt kildesjekking fant jeg ut at Izzy ikke var booket til rock the boat, selv om han stod som headliner der før jul. MEN: Headlineren er nå blitt TBA, så det kan jo hende at Izzy er "hemmelig" headliner?

Edit2: Ops, dette var visst offtopic i forhold til Roskilde2006... sorry, jeg ble litt revet med her.

Endret av Raven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.