Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utstyr som status-symbol?


aMo

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare ha bra utstyr, punktum. Parkeren min kostet en del, men i motsetning til f. eks. en Les Paul, så er den verdt alle pengene.

Hehe, den er ikke verdt noen ting for en som har dritlyst på en Les Paul...

Dessuten må man velge etter sin egen smak også, og jeg ville aldri valgt en Parker fremfor en Les Paul, selv om det muligens er litt mer gitar for pengene... Nå skal jeg ikke si at det er det, for jeg har bare testen en Parker Fly en eneste gang, og husker ikke særlig mye fra det, men den kan jo umulig ha gjort inntrykk...;)

Jeg sier ikke at man ikke skal få ønske seg en Les Paul, det hadde vært for teit. Har man lyst på Gibson, og er villig til å bla opp, så er det jo fritt frem. Det jeg sier er bare at det er litt dumt å gi 20-30 laken for en gitar som kvalitetsmessig ikke er noe bedre enn andre som koster 10.

Derfor skal vi være glade for at det går flust av Les Paul Standard og Classics for mellom 8-12000 på bruktmarkedet:)

Jeg ville nok aldri betale så mye for en Gibson selv, da jeg synes f.eks Jackson gitarene mine er mye bedre, men jeg skal nok kjøpe en Les Paul så fort jeg har nok penger til det, men jeg er også veldig kresen på hvilken finish jeg vil ha, min Les Paul skal se knallbra ut i mine øyne.

Og uansett, hvis jeg hadde sinnsykt lyst på en Les Paul, men det ikke hadde vært mulig å skaffe en billigere enn 20 laken, så hadde jeg nok kjøpt en uansett. Man kan jo være heldig med Les Pauler også, å finne en som er verdt hver en krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Langt ifra status symbol her i gården. Har en bra Am. Tele da, men har ikke noe amp for tiden. Spiller på pappa sin Peavey Bandit 112 med Peavey kabinett. Med Turbo Overdrive (pedal) så blir det skikkelig Ritchie Blackmore trøkk! Fungerer greit det, men må ganske godt oppi volumen for å få fet lyd. Derfor lurer jeg nå

på å invistere i en Blues Jr. B)

Time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peavey Bandit 112 med Peavey kabinett. Med Turbo Overdrive (pedal) så blir det skikkelig Ritchie Blackmore trøkk!

øhhh..

to eller fire slike

http://www.classamp.com/gifs/Marshall71FullStackSmall.jpg

vs

http://img.epinions.com/images/opti/36/60/...-resized200.jpg

tja....

Jeg kødder mye, men jeg kødder ikke med lyd!

Det er en gammel Bandit og et gammelt kabinett, konge lyd! Kom hjem til meg å prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.