Web Analytics
Jump to content

Litt skryt!

Rocco
 Share

Recommended Posts

Bestilte strenger fra www.stringsandbeyond.com for en uke siden, og i dag fikk jeg de. Bestilte 11 sett

både til el og akustisk. Sparte ca. 1000kr!!! For en service!!! Anbefales!!!

Har også bestilt nu PU til Straten min fra Music123. Seymour Duncan Everything Axe sett med en Little '59, en Duckbucker og en JB 'Jr til den nette sum av 1155kr inkludert frakt. Tilbakemelding om hvordan dette låter kommer så snart de er mottatt og montert!!

Bestilte strenger fra www.stringsandbeyond.com for en uke siden, og i dag fikk jeg de. Bestilte 11 sett

både til el og akustisk. Sparte ca. 1000kr!!! For en service!!! Anbefales!!!

Har også bestilt nu PU til Straten min fra Music123. Seymour Duncan Everything Axe sett med en Little '59, en Duckbucker og en JB 'Jr til den nette sum av 1155kr inkludert frakt. Tilbakemelding om hvordan dette låter kommer så snart de er mottatt og montert!!

Jeg kjøpte jo 12 sett Ernie Ball Regular Slinky's på eBay og brukte totalt 350 kroner, noe som gjør at jeg har tjent 1440-350 = 1090 kroner i forhold til sjappa jeg jobber i :)

Edited by Gnome

velkommen etter.. :) har bestillt strenger ifra stringsandbeyond i lengre tider. Har også nevnt den i mange "strenge" tråder, men det virker som at det er for mange fjortisser her inne uten visa kort. Det som er så greit ifra stringsandbeyond er at de skriver på "value = $20", uansett hvor mye du bestiller, sånn at du slipper momsen. Hvis ikke måtte du betalt moms etc. i tillegg, siden du bestillte så mye.

velkommen etter.. :) har bestillt strenger ifra stringsandbeyond i lengre tider. Har også nevnt den i mange "strenge" tråder, men det virker som at det er for mange fjortisser her inne uten visa kort. Det som er så greit ifra stringsandbeyond er at de skriver på "value = $20", uansett hvor mye du bestiller, sånn at du slipper momsen. Hvis ikke måtte du betalt moms etc. i tillegg, siden du bestillte så mye.

De skriver altså 20$ uansett? Du trenger ikke gi beskjed om det?

jøss, visste ikke at de skrev lavere moms. ellers er musiciansfriend og music123 billigere. bestilte strenger for 2-3000 igår, kunne jo vært kjekt å vite :blink:

men om pakken blir borte ellerno får du vel ikke mye igjen?

besides, ble vel en slags enighet her til bords om å ikke promotere/diskutere lovbrudd?