Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt skryt!


Rocco

Anbefalte innlegg

Bestilte strenger fra www.stringsandbeyond.com for en uke siden, og i dag fikk jeg de. Bestilte 11 sett

både til el og akustisk. Sparte ca. 1000kr!!! For en service!!! Anbefales!!!

Har også bestilt nu PU til Straten min fra Music123. Seymour Duncan Everything Axe sett med en Little '59, en Duckbucker og en JB 'Jr til den nette sum av 1155kr inkludert frakt. Tilbakemelding om hvordan dette låter kommer så snart de er mottatt og montert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte strenger fra www.stringsandbeyond.com for en uke siden, og i dag fikk jeg de. Bestilte 11 sett

både til el og akustisk. Sparte ca. 1000kr!!! For en service!!! Anbefales!!!

Har også bestilt nu PU til Straten min fra Music123. Seymour Duncan Everything Axe sett med en Little '59, en Duckbucker og en JB 'Jr til den nette sum av 1155kr inkludert frakt. Tilbakemelding om hvordan dette låter kommer så snart de er mottatt og montert!!

Jeg kjøpte jo 12 sett Ernie Ball Regular Slinky's på eBay og brukte totalt 350 kroner, noe som gjør at jeg har tjent 1440-350 = 1090 kroner i forhold til sjappa jeg jobber i :)

Endret av Gnome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen etter.. :) har bestillt strenger ifra stringsandbeyond i lengre tider. Har også nevnt den i mange "strenge" tråder, men det virker som at det er for mange fjortisser her inne uten visa kort. Det som er så greit ifra stringsandbeyond er at de skriver på "value = $20", uansett hvor mye du bestiller, sånn at du slipper momsen. Hvis ikke måtte du betalt moms etc. i tillegg, siden du bestillte så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen etter.. :) har bestillt strenger ifra stringsandbeyond i lengre tider. Har også nevnt den i mange "strenge" tråder, men det virker som at det er for mange fjortisser her inne uten visa kort. Det som er så greit ifra stringsandbeyond er at de skriver på "value = $20", uansett hvor mye du bestiller, sånn at du slipper momsen. Hvis ikke måtte du betalt moms etc. i tillegg, siden du bestillte så mye.

De skriver altså 20$ uansett? Du trenger ikke gi beskjed om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, visste ikke at de skrev lavere moms. ellers er musiciansfriend og music123 billigere. bestilte strenger for 2-3000 igår, kunne jo vært kjekt å vite :blink:

men om pakken blir borte ellerno får du vel ikke mye igjen?

besides, ble vel en slags enighet her til bords om å ikke promotere/diskutere lovbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.