Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Løst gripebrett?


Anbefalte innlegg

Heisann

Har fått tilbud om å kjøpe en rickenbacker-basskopi billig, men den trenger en halsjobb..Gripebrettet er

løsnet fra halsen ved 1-2.bånd..Noen som har tips om hvordan jeg kan feste dette igjen og atpåtil få det bra?

Takker!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en no-name...Men det er faktisk gjennomgående hals, og sharkfin-innlegg (om det heter det på Ric-språket:) på gripebrettet og både mono- og stereoutgang på den så jeg tror nesten jeg vil være litt forsiktig..

Tenkte jeg skulle åpne plekterbrettet for å se om det var noen indikasjoner om hvor bassen kan være fra..

Fireglowlakkering som ikke ser så ille ut heller, så om ikke annet kan jeg jo ramme den inn og henge den på veggen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da bør du kansje være litt mer forsiktig. har selv både gitar og bass som er ric-kopier, og begge er temmelig dårlig bygd. dvs, de låter forhåndsvis greit, men byggekvaliteten mht spillbarhet og stemming er helt jævlig. bassen er bygd i tsjekkia, og de er vel kjent for å lage ok instrumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.