Web Analytics
Jump to content

Fra musikk sjappa...

Goggen
 Share

Recommended Posts

Var innom musik sjappa i dag og kom ut med:

Steve Vai - The Ultra Zone

Steve Vai - Passion and Warefare

Blackmore - Blackmore's Night

Joe Satriani - Strange Beautiful Music

Jo Satriani - Live in San Francisco

Vanskelig å finne denne type musikk her nede... dårlig utvalg.

• Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bra valg, åssen Blackmore's Night plate kjøpte du?

Heyhey!

Ikke ille det der . Jeg håper og tror du kommer til å bli forelska i The Ultrazone .. Det er det beste vai albumet syntes nå jeg .

Passion&Warfare er den plata jeg var først borti med vai , og som gjorde meg til et fanatisk fan ;) men jeg ble litt lei av den i lengden , og har ikke hørt på den på lenge . Men låter som The Animal , Answers og The Riddle er låter som tar helt av :D:D

Satrianiskivene er også til å være fornøyd med tror jeg! Har ikke hørt liveskiva , men har sett tracklisten , og der er det lissom en slags Compilation of Joe Satriani greie .Viser lissom mye mye av han . (sjekk ut Love Thing på den plata , den er INSANE!!)

Strange Beutiful Music er godplata til Satriani . Selvom jeg (faktisk) lot være å kjøpe den i et halvt år , fordi han ser så jævli ut som en rapper på utsida av coveret ;P Men du kan ikke si mye negativt om Oriental Melody , Chords of Life (kona til vai spiller harpe på den *ler*) , What breaks a Heart , The Traveler osv osv .. Nesten alle låtene på den plata der er satriani-gull ...

Men jeg ville gitt mest oppmerksomhet til å sette meg inn i Ultrazone , den tar litt tid å venne seg til om du ikke har hørt JÆVLI mye vai før , men når du setter deg litt inn i den , er den pure magic ..

Nilsefix

GRATTIS MED NYE SKIVER :D:D

Bra valg, åssen Blackmore's Night plate kjøpte du?

Åja... trodde tittelen på CD var Blackmore's Night :oops:. "Past times with good company" ser jeg nå.

Okay, det er vel live plata, går jeg ut ifra.

Strange Beautifull music e en vakker vakker cd. Blackmore's night e litt spesiell musikk. Det der rennesans greiene hannes sant? Men eg liker all musikk, endel av det e kult. Ultrazone må eg skaffe meg snart. Men lite penger for tiden (les: alltid)

Strange Beautifull music e en vakker vakker cd. Blackmore's night e litt spesiell musikk. Det der rennesans greiene hannes sant? Men eg liker all musikk, endel av det e kult. Ultrazone må eg skaffe meg snart. Men lite penger for tiden (les: alltid)

Har ikke hørt på'n enda... er i Stockholm i dag og hadde planer om å høre på'n på flyet men og kopierten til PC i går, men glemte selfølgelig hodetelefonene på kontoret... idiot. For se om jeg finner nye på flyplassen på vei tilbake igjen.

Hørt litt av den første låta i går forresten. Åpnet med bra akustisk gitar spill.

Jeg fikk vai kick igjen , takk til morten , og jeg hørte igjennom

Sex&Religion , Ultrazone , Alive in Ultraworld og halve Firegarden i natt ..  

Jeg er trøtt , men det var verdt det

Jeg også. Dette var bra saker. Takk for tipset.

Det er jo to helt forskjellige gitarister da .. altså i to helt forskjellige sjangere . Når vi ender opp i hvem er best diskusjoner er det som regel i samme sjanger , men fortsatt helt forskjellig (iallefall når det gjelder malmsteen , den dim-tøsen ;))

Eric Clapton står det respekt av .. men jeg syntes vai er bedre , fordi han er min type gitarist , men jeg kan ikke sammenligne de 2.. Og jeg tror ikke noen i verden kan disse de tinga Clapton har gjort asså .. han er veldig flink på gitar han også , det ekke det :P

Hilsen

Nilsefix ..

(muligens verdens største vai-fan)